wtorek, 7 czerwca 2016

Co zrobić, by na początku nie zrazić do siebie innych blogerów?

Hej hej!
Dużo blogerów na swoich blogach ma napisane: Nie przyjmuję kom/kom, obs/obs lub Nie wchodzę w linki w komentarzach typu ,,Super blog'', ,,Fajny post'', jednak ciągle takie komentarze się pojawiają. Ale myślę, że jak pojawi się taki post, to dużo początkujących blogerów zobaczy, że takie coś nie pomaga, a.... szkodzi. Ale jest więcej takich sytuacji. Więc może zacznę.

1. Kom za kom, obs za obs 


Osoba, która pisze tego typu komentarze w moim mniemaniu uchodzi za kogoś, dla którego nie ma znaczenia czy obserwacje i komentarze są szczere czy nie, bo liczą się tylko cyferki w statystykach. Bo jeśli zależy Ci na szybkiej współpracy to pamiętaj: Firma może zauważyć, że obserwacje Twojego bloga są puste. 

2. Super post! Zapraszam do mnie!


Jeśli w komentarzach nie wykazujesz się kreatywnością, to jak mają wyglądać posty na blogu? Po za tym każdy może mieć w notatniku zapisany ten tekst i link do bloga i tylko wklejać w komentarze nawet nie czytając postów.  Najbardziej wkurzające jest to w komentarzach pod postami typu UpDate, kiedy bloger się produkuje i opisuje co ją spotkało i liczy na jakieś słowa otuchy, a tu pierwszy komentarz ,,Super post!". Po prostu ja, jako choleryk, mam ochotę roznieść dom ;)
Jeśli nie wiesz co napisać, to nie pisz. bo i tak jest duże prawdopodobieństwo, że Twój blog nie zostanie odwiedzony. 

3. Nieodpowiadanie na TAGi i nominacje


Rozumiem, że są osoby które czegoś takiego nie robią na blogach, ale lepiej niech to napiszą niż zostawią bez odpowiedzi, bo osobom które nominowały robi się po prostu przykro i czują się zignorowane. 
--------------------
SnapChat Priv: zujubeth

15 komentarzy:

  1. Fajny wpis!

    Zapraszam do mnie ?
    Obs/ Obs ? :DDD


    Hehehehe taki żarcik kosmonaucik, ale zawsze chciałam zobaczyć jakie to uczucie napisać coś takiego :D

    Kijowe ^^

    Lepiej przeczytać wpis i skomentować go z głową i sensem i z duszą, a nie rozsiewać SP(R)AM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... To wyobraź sobie, że te komentarze w zdjęciach posta pisałam ja pod poprzednim postem i jakoś przez palce przejść mi to nie chciało.

      Usuń
  2. Uwielbiam jak ktoś daje kopiuj wklej, to przecież takie cudowne uczucie, wejść na sto blogów, napisać sto takich samych komentarzy i się wściekać, czemu nie odwiedzają naszej strony. Bo kto chce odwiedzić kącik kogoś, kogo nawet nie interesowało co myśmy napisali.
    Mam nadzieje, ze ta moda wkrótce przeminie.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pierwszych dwóch oczywiście się zdarzam, tego typu komentowanie to po prostu strata czasu o wiele bardziej opłacałoby się przeczytać, co prawda byłoby ich mniej, ale na pewno skuteczniejsze. Co do ostatniego, to jestem osobą która nie przyjmuje i nie bawi się w nominacje i tagi, jednak mam to uwzględnione na blogu a jeśli już ktoś mnie nominuje to odpowiadam, mu w komentarzu, że nie nominacja na blogu się nie pojawi
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak jest bardzo dużo racji w Twoim poście. Najgorsza z możliwych reklam dla blogera to paradoksalnie zostawianie linku i nic nie wynoszące komentarze. Przecież to aż śmierdzi z daleka! Aczkolwiek jak na żadne nominacje nie odpowiadam bo to zabawy nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety mnie też to wkurza.. Bo z tego wynika, że nikt nic nie czyta tylko chce zebrać nowych obserwatorów :0 niestety mnóstwo jest takich bloggerów. Widać to np po tym, że ktoś ma bloga kilka dni a ilość jego obserwatorów jest 100 -120 :D przy całkiem zwyczajnych blogach.. pozdrawiam ciepło!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża liczba obserwatorów nie wystarczy, do prowadzenia bloga z pasją. Początkowo takie komentarze mnie irytowały, ale z czasem zaczęłam je ignorować i nawet na nie nie odpowiadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie ktoś o tym napisał! Nie nawidze jak ktoś pisze 'fajny post'. Co to wgl znaczy fajny post? A najgorzej jak odwiedzam inne blogi, czytam komentarze i przy każdym ta sama osoba komentuje tak samo :( smutne

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że poruszyłaś ten temat na swoim blogu! Puste komentarze nigdy nie przyciągną do nas czytelnika, a właśnie go odstraszą. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo wreszcie jedyny tego typu post, w którym napisane jest coś z sensem. Dziękuję ci bardzo. Świetnie napisane. Pozdrawiam i zapraszam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nie wymieniam się obserwacjami ale komentarzami chętnie. Dlatego że jeżeli ktoś przeczytał mój wpis, poświęcił mojemu blogowi czas, napisał mi komentarz - rewanżuję się by też poczuł jak to cudownie otrzymać szczery komentarz. Zawsze nagradzam czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, na pewno przyda się początkującym blogerom ;)
    The Bonnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy i pouczający post. Denerwujące jest to , że jakaś osoba pisze fajny post i link do swojego bloga. Moim zdaniem najlepsze są treściwe komentarze :)
    Zapraszam : http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Zapraszam do mnie.


    Taki niewinny żarcik. :P
    Zgadzam się z dwoma pierwszymi punktami, takie zachowania są mocno denerwujące, ale TAGi... Nie do końca "chwytam" tę modę? Jeśli ktoś ma ochotę niech po prostu zrobi taki post. Ale jeśli ktoś jest nominowany, a nie ma ochoty tego kontynuować to brak odpowiedzi według mnie nie jest dużym nietaktem. Chociaż sama zawsze odpisywałam w komentarzu pod takim wpisem. Całkowity brak odpowiedzi faktycznie może być źle odebrany. Zwykle jednak towarzyszy temu fala komentarzy - nominowałam Cię do TAGu + link. Czy to nie jest właściwie to samo co zachowanie z pierwszych punktów? W żaden sposób nie odnosimy się do treści czyjegoś wpisu, ale reklamujemy swój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale jeśli ktoś treściwie odpowie na post i wtedy dopisze info o TAGu to moim zdaniem równa się to z zostawieniem linku pod treściwym komentarzem.

      Usuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu