wtorek, 17 maja 2016

Zmiany, zmiany!

Hej hej!
Mam dla Was drobną informację: Na blogu nie będą pojawiały się posty z serii stereotypy. Dlaczego? Ponieważ będę je umieszczała na DDOB, jak twórca i niestety, ale nie będą mogły one pojawiać się na blogu. Jeśli chcecie dalej czytać tą serię zapraszam tutaj, gdzie co jakiś czas pojawiać się będą posty z tej serii. 
Nie jest to spowodowane tym, że nie chce mi się tego pisać ani wymyślać tematów- wręcz przeciwnie! Po prostu na DDOB jest większa aktywność, poza tym bycie twórcą tej stronki, to wielki krok na przód. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie- chciałam postąpić fair wobec Was i poinformować o tym, ponieważ to Wam się należy. Informacje o wpisie również znajdziecie na FanPage'u DDOB oraz na moim FanPage'u. Oczywiście pod postem, który pojawi się na blogu będę zostawiała link do wpisu. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
------------------
SnapChat Priv: zujubeth
SnapChat Blog: cathrinebloog

2 komentarze:

  1. Znalazłam twojego bloga przypadkiem. Obejrzałam kilka innych postów i na prawdę świetnie piszesz :)spodobał mi się ogromnie i będę wpadać tu częściej :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ddob to świetna strona, dobry krok:)

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi na tym zależy. Mogę zrewanżować się w dowolny sposób. Pisz śmiało w komentarzu:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu