środa, 11 maja 2016

Wiosenny TAG DDOB

Hej hej! 
W Wiosennym TAGu DDOB pojawiło się moje pytanie, więc postanowiłam zrobić ten TAG u mnie na blogu, ponieważ jedynym planowanym postem 'na przyszłość' są #stereotypy, a nie chciałabym, aby każdy nowy post to były #stereotypy. Obok każdego pytania macie link do bloga osoby, która je zadała. 
 

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany? - BLOG
Wiosna. W moim przypadku mam więcej chęci do życia. A nowy rok to nowy rok :) Jakby nie było, to środek zimy. I do lata jakoś tak dalej niż bliżej. 

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy według Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?  - BLOG
Hm... Na pewno wiosną przyroda rodzi się na nowo. Ale też chęci do życia są większe niż np. zimą. 

3Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny? - BLOG
Na pewno Bomber Jacket i Boxerskie Warkocze. 
Znalezione obrazy dla zapytania bomberkiZnalezione obrazy dla zapytania warkocze bokserskie

4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? - BLOG
Nie. Takie porządki robię kilka razy do roku, gdy zauważam, że większość rzeczy już jest za małe lub zniszczone. Wtedy pakuję do worków i daję do specjalnych kontenerów. 

5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? - BLOG
Nie, nie przypominam sobie. Prawdopodobnie jakieś są, ale nie pamiętam. Na pewno jak ktoś by mi przypomniał to powiedziałabym ,,A tak! Pamiętam", ale na ten moment tak nie jest.

6Z czym kojarzą Ci się wakacje?
To pytanie wymyśliłam ja :) Nie wiem czemu, ale z zapachem tanich papierosów. Kojarzy mi się ten zapach z drogą na plażę. 

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? - BLOG
Jeśli ktoś wykorzystuje zdjęcia swojego autorstwa, to tak. Powinna ta osoba wiedzieć jak zrobić zdjęcie, by to co ma być ostre, było ostre, a co rozmazane, to rozmazane. Jak dodać 'życia' zdjęciom.

8. Jakie masz zdanie na temat fotografii w blogosferze? - BLOG
Jeśli zdjęcia są dobrej jakości, to okej. Ale jeśli są rozmazane, ciemne to albo niech ich nie dodają albo polepszą jakość.

9. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?
Z gazet, Instagrama, rzadziej z Tumblra. 

10. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? - BLOG
Biała koszula, marynarka, spódnica. Jeansy ciemne, jasne, białe i kolorowe. Białe i czarne bluzki. 

 11Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? - BLOG
Poprawić oceny i zdać do wymarzonej szkoły. 

12. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? - BLOG
Pierwszy raz o nich słyszę, jednak nie mój fason. Preferuję rurki. 
Znalezione obrazy dla zapytania spodnie culottes

13. Jakie plany na wakacje 2016? - BLOG
Hm.. Rekrutacja do liceum, 30 lipca wyjazd do Rimini, a 27 sierpnia urodziny Cioci. Może uda mi się jeszcze jakoś spędzić czas. 
---------------------
SnapChat Priv: zujubeth
SnapChat Blog: cathrinebloog


9 komentarzy:

  1. Też myślałam, żeby zrobić ten TAG. Fajnie, że pytania zadają blogerzy :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag! Super pomysł, że pytania pochodzą od blogerów, a nie nie wiadomo skąd ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie pytania jak i Twoje odpowiedzi, życze Ci zebys dostala się do wymarzonej szkoły :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie również mi się nie podobają, zdecydowanie wolę rurki. :D Miłego wyjazdu życzę ! ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi, mi się cullote całkiem podobają :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak robię z ubraniami kilka razy w roku :).

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czytać ten Tag. Można się dzięki niemu dowiedzieć dużo o kimś :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu