wtorek, 31 maja 2016

Updates

Hej, hej!
Niby nic ciekawego dzisiaj się nie działo, ale mam potrzebę napisania nowego posta. Z góry mówię, że nie będzie to zwykły Update, właściwie powinno nazywać się to Upweek :)

Znalezione obrazy dla zapytania update

W niedzielę przypomniało mi się, że wypadałoby wysłać post do DDOB. Wchodzę w folder, w którym mam te posty, otwieram przygotowany na niedzielę patrzę, a tu...zero treści- po prostu brawo ja!Ale napisałam i wysłałam. W poniedziałek, w moim przypadku po tygodniowej przerwie(ostatni raz w szkole byłam w zeszły poniedziałek) wróciłam do szkoły. Praktycznie nic nie robimy, bo skończyliśmy wszystkie tematy. Nauczyciele wystawiają oceny, muszę poprawić angielski i niemiecki( i tak się będę uczyła rosyjskiego). Dzisiaj ostatecznie wypełniłam wniosek i przesłałam Cioci do druku. W czwartek, po zdjęciach do tablo( pierwsze 4(?) lekcje) jedziemy z koleżanką złożyć wnioski do szkoły(idziemy do tej samej, różne profile), a potem może pochodzimy sobie po rynku. W piątek może jedziemy na Eksplozję Kolorów, a w sobotę na festyn Mundurowi Dzieciom. Planuję z piątku i soboty vloga, tylko pytanie czy chcecie. Ale to już piszcie na dole. Mojej mamie zepsuł się telefon, więc nie będę dodawała snapów czy zdjęć na insta, bo mój telefon nie ma takich opcji. Prawdopodobnie w lipcu bądź sierpniu będę miała nowy. Jutro moja mama jedzie na gminę po zaświadczenie i zawiozę te papiery do szkoły. Zapraszam na mój FanPage (KLIK), gdzie pod przypiętym postem możecie zadawać pytania do Q&A(możecie je również zadawać pod tym postem). Zapraszam na wcześniejsze Q&A ( cz.1 i cz.2 ), żeby pytania się nie powtarzały. Zapomniałam jeszcze dodać iż posiadam Twittera. Link znajdziecie poniżej. 

----------
SnapChat Priv: zujubeth
----------------------------------------

5 komentarzy:

  1. Heh;p Też tak czasem mam, że myślę, że post mam gotowy xd Ja tu zaglądam a jego nie ma :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że można cię znaleźć w bardzo wielu miejscach w internecie :P To dobrze, skoro lubisz to co robisz. Często odkładam coś na ostatnią chwilę, potem o tym zapominam nieświadoma, że jeszcze czegoś nie zrobiłam... Eh. Dobrze, że dałaś radę napisać post ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Twój wpis na DDOB i bardzo mi się spodobał :) Widać, że nie piszesz dla tak próżnego celu. Ale zaglądnęłam na twojego bloga i bardzo spodobały mi się twoje treści. Już mam w kolejnych 3 kartach otwarte twoje poprzednie posty! :) I widzę że też jesteś jak ja z województwa śląskiego :* Miło mi się spędza czas na twoim blogu. A przede mną leży ksiązka do historii, której się miałam uczyć :D Dzięki za skuteczne odciągnięcie mnie od nauki ;D
    mój blog, tak na wszelki wypadek wstawiam link, gdyby ci się wybitnie nudziło :D - www.mowmikasia.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w szkole zaczyna być luźno :)
    MÓJ BLOG ♥
    P.S.
    YT Channel, nie Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście ja mam już wakacje, ale pamiętam jak dziś, czas przed wyborem liceum i składanie wszystkich papierów. Strasznie szybko zleciało i zostało jedynie wiele wspomnień. :) Udanych wakacji!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu