poniedziałek, 16 maja 2016

Jak zaczęła się moja blogowa historia?

Hej hej!
Ten post powinien powstać 18 lutego, czyli w rocznicę założenia bloga, ale pojawia się dopiero teraz. Wtedy działo się za dużo- hejty w szkole i nie miałam do tego głowy. Ale teraz chciałabym opowiedzieć Wam historię jak to wszystko się zaczęło. Historia podobna do wielu- kilka blogów, obecny istnieje od dłuższego czasu i jest 'na poważnie'. 
Znalezione obrazy dla zapytania bloger
Od zawsze było wiadomo, że kuzynka mojej mamy prowadzi kulinarnego bloga. W sierpniu 2010 roku pojechaliśmy do Cioci i wcześniej wspomnianej kuzynki mojej mamy, która pokazała mi swojego bloga. Kilka dni po przyjeździe do domu, kiedy spotkałam się z koleżanką(z którą nie mam dobrych kontaktów) założyłyśmy bloga, którego tak założyłyśmy, że powstały z tego dwa, niedające się usunąć blogi(ale czego można spodziewać się po 10-latkach?). Blog nazywa się zuzanna-rokowedziewczyny.blogspot i XYZ-rokowedziewczyny.blogspot(tak, tak.. ma być rockowe, ale miałyśmy wtedy 10 lat). Potem nasze kontakty się rozeszły, Ona zaprzyjaźniła się z kimś innym, a ja zapomniałam o tej całej blogosferze. Jakoś dwa lata temu założyłam bloga na onecie. Prowadziłam go kilka miesięcy, ale usunęłam i utworzyłam pod tą samą nazwą na blogspocie. Pierwszy post jaki powstał(ale go już nie ma, haha) był o tym dlaczego mówimy ,,W marcu jak w garncu''. Ale pierwszy opublikowany post to Młodzież na przestrzeni lat. Potem było coś o pasjach(zdjęcia napisów na śniegu), czym różni się przyjaciel od kolegi i znajomego, coś o niebieskiej linii i telefonie zaufania(wtf? skąd mi się wziął ten temat?!).
Wiele razy zastanawiałam się, od jakiego momentu mogę nazywać się blogerką. Wpłynęły na to docinki ze strony koleżanek, że jestem beznadziejna, że mój blog jest beznadziejny. 
Znalezione obrazy dla zapytania hejt
Pomimo tego rozwinęłam się: założyłam kanał na YouTube, FanPage i zaczęłam dodawać posty na DDOB, które parę dni temu zaproponowało mi, abym pisała dla nich serię Stereotypy. Podczas tej całej ,,afery'' wsparcie znalazłam...w Was. Pocieszaliście, pisaliście, że nie mają racji, są zazdrośni. 
Ostatnio na YouTube dziękowałam Wam, za 4000 wejść w ciągu 9 miesięcy. Znalazła się osoba, która się z tego śmiała. Jednak od ostatniego czasu statystyki  mocno wzrastają, zdarza się, że kilka razy, w krótkim czasie statystyki wzrosły o ponad 1000 wejść. Ostatnio, ,,dzięki'' pierwszemu postowi z serii Stereotypy post ten miał 451 wyświetleń, a statystyki szybko osiągnęły liczbę ponad 11000. Wiem, że są blogi, które po kilku miesiącach osiągają taką liczbę i mają setki czy tysiące czytelników. Jednak zapewne przyznacie mi rację, że każdy wzrost statystyk bardzo nas cieszy.
EDIT: Właśnie sobie uświadomiłam, że od lutego aż do teraz jest ponad 7000 wejść!

 
----------------------
SnapChat Priv: zujubeth
SnapChat Blog: cathrinebloog


3 komentarze:

  1. Gratulacje :) Trzymam kciuki za Ciebie i Twojego bloga, bo jest naprawdę super. Dobrze, że się nie poddałaś :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się czytało, ciekawy blog :) trzymaj tak dalej i rób swoje! Chętnie pomogę informacjami na temat pisania, bo doświadczenie takowe posiadam, więc jakby coś, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki, ja niedawno zaczęłam :)
    Może zerkniesz?

    efeel.wordpress.com

    << CZY LODY ODCHUDZAJĄ? Co zjeść na zdrowe śniadanie? :D

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu