niedziela, 22 maja 2016

Gdy zaświaty łączą się ze światem żywych- Jodi Picoult ,,Już czas".

Hej hej!
Przychodzę do Was z recenzją książki Jodi Picoult Już czas. Ostatnia recenzja dotyczyła innej książki Jodi- Krucha jak lód.  Chciałabym zaznaczyć, że wszystkie recenzowane książki są z biblioteki, ale możecie znaleźć je TUTAJ.
Książka opowiada o Jenny, która ostatni raz widziała swoją matkę, Alice, gdy miała 3 latka. Jest wychowywana przez babcię- jej tata przebywa w szpitalu psychiatrycznym. Dziewczynka, chcąc odnaleźć mamę udaję się do detektywa Vica, który prowadził sprawę śmierci w rezerwacie (po której zniknęła matka Jenny) i jasnowidzki Serenity, która po błędnej informacji przekazanej senatorowi na oczach milionów, zaszyła się w domu. Dziewczyna wyrusza do Tennessee, aby odszukać kochanka matki, który może coś wiedzieć na temat zaginięcia Alice. W tym samym czasie do Tennessee wyruszają detektyw i jasnowidzka- to co tam odkrywają miesza w sprawie- okazuje się, że Serenita nie utraciła daru porozumiewania ze zmarłymi, ale nie potrafi ich odróżnić od żywych. 
Zarówna ta jak i ,,Krucha jak lód'' mają zaskakujące zaskoczenia. ,,Już czas'' czytałam drugi raz, ale nie pamiętałam zakończenia. Ciągle miałam nadzieję, że Jenny odnajdzie matkę. Jednak zakończenie mnie..wkurzyło. Okazuje się, że to nie Alice jest szukana, tylko Jenny, która zaginęła w trakcie śmierci w rezerwacie. Okazuje się, że została zabita i zakopana. A Alice z pomocą Serenity odnajduje szczątki małej Jenny. 
Przy tej i poprzedniej książce byłam zła na autorkę za zakończenie- w szczególności zakończenie ,,Już czas'' mnie zdenerwowało. Teraz i wcześniej. Przy obydwu książkach się popłakałam. W wakacje planuję przeczytać więcej książek Jodi, może skuszę się na ,,Bez mojej zgody''(kojarzycie film z Cameron Diaz w roli matki?).
Ocena: 
Książkę polecam. Zwraca ona również uwagę na problem słoni w cyrkach i ogrodach zoologicznych. 
-----------------
SnapChat Priv: zujubeth
SnapChat Blog: cathrinebloog


5 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o niej nigdy, ale wydaje sie być fajna :)

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się interesująco. Chyba skuszę się na jej przeczytanie ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem miłośniczką książek, aczkolwiek powiem Ci że mnie zaciekawiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio szukałam czegoś ciekawego do czytania, dlatego myślę, że poszukam jej w księgarni :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam jedną ksiażke tej autorki i byłam bardzo zadowolona :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu