niedziela, 10 kwietnia 2016

#Życie bez cukru Week 2

Hej! Hej!
Jest niedziela, posty z serii #życiebezcukru miały pojawiać się co piątek, jednak przyznam się bez bicia, że mi się zapomniało. Ale jestem. Staram się nie cukrować i nie jeść mięsa. Zazwyczaj na drugie śniadanie biorę sandwicha przekrojonego na pół i wodę.
Znalezione obrazy dla zapytania sandwiche z serem
Herbat staram się nie cukrować, chyba że wiem, że nie przełknę, bo nie jest dobra(ale to też zależy jaką się pije). Teraz Wam się przyznam, że wczoraj byłam na urodzinach i trochę z tą regularnością i w ogóle był problem. Ale na co dzień jest okej.
Co do ruchu- jak będzie pogoda to razem z Ciociami i ich psem będziemy chodzić na spacery. 

4 komentarze:

  1. Ja od jakiegoś czasu nie słodzę herbaty i to była świetna decyzja!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatę.. Eh, jakoś nie mogę się przemóc aby nie słodzić.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słodze herbaty, nie używam cukru, sporadycznie mi się zdarza, aczkolwiek czasem nie wytrzymam i zjem troche za dużo słodyczy. Dobrą alternatywą cukru są owoce świerze i suszone :D i są przede wszystkim zdrowe :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ostateczności można sięgnąć po zamienniki, np. ksylitol :)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu