piątek, 1 kwietnia 2016

#Życie bez cukru Week 1

Hej hej! 
Minął pierwszy tydzień od kiedy odstawiłam cukier! Szczerze? Owocowe herbaty lepiej smakują niż (mocniejsze) czarne. Przez ten tydzień tylko raz się złamałam, ale zamiast dwóch wsypałam trzy czwarte łyżeczki cukru. 
Co do ćwiczeń... hm... tu trochę gorzej, bo ćwiczyłam do poniedziałku. Czasem chcę się zerwać biegać nawet o 22, więc może to znak, że jednak nie mam się poddawać(?). Do egzaminów mam dwa tygodnie, więc z tym czasem jest średnio. Ale może potem(nie sądzę, żeby było lepiej).
Ale motywacja jest!

15 komentarzy:

  1. Dalszej motywacji :) też nie jem słodyczy, jednak herbatę słodze.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Ja trzymam się dzielnie już miesiąc :) Jedynie raz w święta się złamałam, ale to było nic w porównaniu do tego co bywało kiedyś :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tego tygodnia! Ja niestety nie potrafię skończyć całkowicie z cukrem, słodyczami etc

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow podziwiam za odstawienie cukru bo większości produktach on niestety jest :"D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! Ja się staram odrzucić cukier od dłuższego czasu i rzadko kiedy go jadam. Zamieniłam go raczej na miód. :D A co do ćwiczeń..życzę powodzenia, do tego potrzeba naprawdę dużo motywacji i chęci, wiem coś o tym. Ale nawet jak masz gorsze dni to nie poddawaj się, warto walczyć o siebie ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. początki sa najtrudniejsze, ale pamietaj, najtrudniejsza decyzje juz podjełaś :) zdobyłas się na rozpoczęcie treningu i odstawienie cukru..pierwsze koty za ploty, teraz bedzie tylko lepiej :)
    obserwuje, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwałości w dalszym postanowieniu! Ja bym raczej nie dała rady :D
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się cieszę, ponieważ mam wielką motywację do ćwiczeń i do biegania.
    Ćwiczę co kilka dni, jak mogę i jak energia m i na to pozwoli.
    Jednak o wiele gorzej jest z bieganiem, które zaczynam jak i inne rzeczy po egzaminie.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc sama zaczęłam ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, jeśli chodzi o słodycze wcale mnie do niech nie ciągnie, większości nawet nie lubie.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja cwiczylam codziennie, teraz rzadziej, ale jest dobrze :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam za odstawienie cukru, ale czasami jest on nam potrzebny, moze warto po prostu ograniczyć? :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jestem pod wrażeniem jeżeli chodzi o odstawienie cukru. Nie dałabym rady, nie potrafię go zastąpić niczym innym. Słodkie gazowane napoje, cukier w herbacie, ciastka, czekolada- to zawsze będzie w moim menu. Jeżeli chodzi o ćwiczenia, trzymam kciuki za to żebyś się nie poddała. Sama ćwiczę. Im więcej ćwiczę tym lepiej się czuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz rade. Ja jestem chyba za słaba na zdrowy typ życia... Choć najważniejsza jest motywacja ktora mi znikła... 😱 Życze sukcesow i żebyś doszła do celu po woli ale z dużymi zmianami 💖
    Zapraszam do siebie w wolnym czasie
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz rade. Ja jestem chyba za słaba na zdrowy typ życia... Choć najważniejsza jest motywacja ktora mi znikła... 😱 Życze sukcesow i żebyś doszła do celu po woli ale z dużymi zmianami 💖
    Zapraszam do siebie w wolnym czasie
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu