poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Tag: Poznaj blogera

Hej hej!
Chciałabym, aby blogerzy piszący w tym roku egzamin gimnazjalny trochę coś o tym opowiedzieli. Post miałby powstać po egzaminie. Dlatego jesli jesteś chętna/chętny to pisz w komentarzu, a ja dam Ci znać kiedy przewiduję publikację. Chciałabym, by zgłosiło się dużo osób.
 Wymyśliłam sobie, że 'stworzę' Tag: Poznaj blogera. Nie którzy w zakładce O mnie nie podają wystarczających informacji, a czytelnicy chcą wiedzieć coś więcej. Właśnie stąd wziął się ten Tag. Zasady są proste: Odpowiadamy na pytania zadane poniżej(każdy na te same, ale można dodać jakieś swoje) i nominuje blogerów albo youtuberów, o których chce się coś więcej dowiedzieć. Jeśli chcecie po prostu odpowiedzieć na te pytania bez nominacji to śmiało! Tylko dajcie znać. 
Nie przedłużając przedstawiam Wam moje odpowiedzi na pytania:

1. Jak się nazywasz i dlaczego takie imię/imiona?
Nazywam się Zuzanna Julia Katarzyna. Co do 'historii' imion:
Zuzanna- bardzo podobało się mojej mamie, jednak było to wtedy rzadkie imię i były komentarze,, Co to za imię?" i tak dalej. 
Julia- akurat to imię podobało się najstarszej siostrze mojej mamy. A że rodzice nie mieli pomysłu na moje drugie imię to tata dał w urzędzie Julia. 
Katarzyna- to imię jest z Bierzmowania. Najbardziej je lubię, bo nosi je moja ulubiona Ciocia. Po za tym Św. Katarzyna to też patronka prawników, a właśnie ten zawód chcę wykonywać w przyszłości. 
2. Kiedy się urodziłaś/eś? 
15 kwietnia 2000 roku. Więc jeszcze XX wiek. 
3. Gdzie mieszkasz?(kraj, województwo, miasto/wieś)
W Polsce, w województwie śląskim, na Zaolziu i na wsi. 
4. Masz rodzeństwo? 
Mam 10-letniego brata Piotrka i 3-letnią siostrę Amelkę.  
5. Dlaczego taka nazwa i adres bloga?
Hm... Kiedyś adresy bloga były związane z lifestylem. Ostatnie 2 adresy były związane z moimi imionami. Nazwa wzięła się z koloru włosów :)
6. Dlaczego taka tematyka?(czy jest od początku bloga i masz zamiar ją kontynuować)
Hm.. Do tematyki modowej się nie nadaję, kosmetyki też nie, więc został lifestyle :) Tak na poważnie to chciałam dzielić się przemyśleniami na szerszą skalę. Tematyka jest od początku i mam zamiar ją kontynuować i może kiedyś uda mi się ją rozszerzyć. 
7. Dlaczego założyłaś/eś bloga? I czy jest to Twój pierwszy blog?
Nie jest to mój pierwszy blog. Jak miałam 10,11 lat razem z koleżanką założyłyśmy bloga, który istnieje do dziś. Nie mogę się zalogować i go usunąć. 
Potem miałam bloga na onecie,a później ze względu na opcje(szablony) przeniosłam się na blogspot.
Zainspirowała mnie do tego Ciocia, u której kiedyś byłam i pokazała mi swojego bloga. 
8. Czy(jeśli nie masz) myślisz nad współpracami?
Myślę, ale nie mam jakiegoś 'parcia'. Na początku to te parcie było ogromne :) Denerwują mnie 'dodatki' do postów ,,klikniesz?", ,,Zależy mi,  żebyś tu wszedł". Ale fajnie by było dostawać darmowe ciuchy, których nikt w szkole nie ma.
9. Jakie są Twoje plany na przyszłość?(prywatne i związane z blogiem)
Prywatne: Dostać się do wymarzonej szkoły i na studia związane z sądownictwem(adwokat, psycholog sądowy lub kryminalistyk). Co do bloga to mam zamiar go kontynuować i może rozszerzyć tematykę.
10. Udzielasz się jeszcze na jakiś stronkach?(Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat)
Tak. Mam stronkę na Facebooku, Kanał na YT, Instagram i Snapchat(zujubeth / cathrinebloog). Na tych dwóch ostatnich udzielam się mniej.
11. Jakiego gatunku muzyki słuchasz? Jakie są Twoje ulubione zespoły/wokaliści?
Hm... Disco, Dance, Pop i inne, które wpadną mi w ucho. Co do ulubionych zespołów i wokalistów to są to:
- Akcent
- Exaited
- Boys
- After Party
- Czadoman i większość z gatunku Disco i Dance
- Guns and Roses
- Cher
- Christina Aguilera
- Jennifer Lopez
- Pitbull
- Marc Anthony
- Celine Dion
- Selena Gomez
- Marylin Manson
12. Jakie książki czytasz?
Różne. Od romansów do kryminałów. Obecnie mam przerwę z powodu braku czasu,po za tym wszystkie młodzieżowe i prawie wszystkie książki z biblioteki przeczytałam. 
13. Oglądasz jakieś filmy, seriale? Które są Twoimi ulubionymi?
Tak. Z seriali to MjM, Barwy Szczęścia, Na Wspólnej, Na dobre i na złe. 
Z filmów: Wciąż Cię kocham, Titatic, List w butelce, Holiday, Oskar i Pani Róża, Och Życie, Listy do M.(obie części).
14. Jakim jesteś człowiekiem?(Cechy)
Hm... Wrażliwym(nawet bardzo), lubiącym zwracać na siebie uwagę. Jestem towarzyska, ale również na początku nieśmiała. 

NOMINUJĘ:

Kanał na YouTube
SnapChat Priv: zujubeth
SnapChat Blog: cathrinebloog








12 komentarzy:

  1. Świetny post! Dobrze się trochę o Tobie dowiedzieć ;)
    Pozdrawiam. xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na tag! Widać, że jesteś kreatywna! Fajne historie imion. Ja zastanawiam się nad wyborem 3 imiona...

    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, też myślałam nad tym by nie długo napisać podobny post :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi, można dowiedzieć się wiele o tobie. Ja mam jedno imię i planuje studia kryminalistyczne c:
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh ja również się do mody nie nadają, a do kosmetyków to tym bardziej! :D Haha, ale świetny post!


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Wydajesz się być miłą osobą ♥

    www.easyblooog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że mogliśmy się czegos więcej o tobie dowiedzieć :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Dzieki temu mozemy bardziej poznac ciebie i innych blogerow :)

    zapraszam,MAI BLOG♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na tag

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na tag !:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na tag ! :D Bardzo spodobał mi się twój blog dołączam do grona obserwujących :)
    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację skarbie, raczej nie robię tagów (jeszcze ani jednego nie miałam na blogu) ale ten jest świetny! i wyjątkowy, bo wymyśliłaś go sama. Dlatego postaram się taki zrobić, jak będę miała pusty temat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu