poniedziałek, 28 marca 2016

Update I 28.03.2016 I Życie bez cukru

Hej wszystkim!
Pijąc niesłodzoną zieloną herbatę, realizuję mój pomysł, który wpadł mi do głowy parę chwil temu.
 Od piątku udzielam się na stronce BE FIT, którą możecie znaleźć w górnym menu bloga. Jeśli jesteście ciekawi dlaczego ta stronka istnieje zapraszam do jej przeczytania. 
Zdradzę Wam tylko tyle, że staram się zmieniać swoją dietę. Nie cukruję herbat, staram się pić tylko zieloną herbatę, dodaję różne ziółka do jedzenia oraz staram się nie jeść 'tłustego' mięsa, typu wieprzowina, wołowina, chociaż moja mama częściej kupuje mięso drobiowe.
Znalezione obrazy dla zapytania życie bez cukru
Staram się również chodzić na spacery, żeby dotlenić mózg, szczególnie przed egzaminem, do którego zostały, bagatela, dwa tygodnie nauki. 
Chciałabym opowiedzieć o tym w piątek, kiedy minie dokładnie tydzień, od kiedy zmieniłam sposób żywienia. 
Jednak chciałabym wiedzieć, czy chcecie takie podsumowanie, np. w postaci filmiku.. Myślę również nad serią #życiebezcukru. Posty będą pojawiały się co piątek i będę podsumowywała kolejne tygodnie zdrowego odżywiania. 
Na razie zapraszam Was na mój kanał: KLIK. Subskrybujcie, żeby nie ominąć filmiku o mojej mini diecie. Zadawajcie również pytania dotyczące szkoły, ponieważ chciałabym zrobić Q&A na ten temat. 

17 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, ja też ostatnio wykluczyłam cukier ale nie wyszło :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w egzaminach :) A co do posta to super pomysł, żeby ograniczać cukier. Prawda, jest ciężko, bo w tych czasach cukier znajdziemy praktycznie wszędzie. Co do mięsa to z tego co wiem, czerwone mięso typu właśnie wołowina, wieprzowina powinno jeść się jedynie raz w miesiącu :) Najlepiej właśnie skupić się na mięsie białym i na rybach :)
    Zostawiam obserwację!
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja herbat też nie słodzę, ale np. słodkości sobie nie odmawiam (byle z umiarem!) :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w pisaniu testów ;)
    Ja odmawiam sobie słodyczy a herbatę słodzę, bo i nie lubię bez cukru a poza tym nie piję jej jakoś dużo haha.
    from-now.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również praktykuje chodzenie na spacery by się dotlenić, a nie cały dzień przed komputerem siedzieć, biorąc pod uwagę początek wiosny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodzę herbatę, ale staram się ograniczać słodycze. Już od dobrych kilku miesięcy nie jem chipsów, choć kiedyś nie wiem jak dałabym radę.
    Świetny post. Życzę powodzenia na egzaminach!!
    Obserwuję. xx
    http://books-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na podsumowanie, dużo motywacji życzę ! :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę powodzenia i oczywiście wytrwałości ;) i oby tak dalej!
    Ja również staram się jeść zdrowo :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również staram się jeść zdrowo! Fajne hasło ;). Obserwuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Życie bez cukru to nie dla mnie, uwielbiam słodycze. Ale myślę, że z moim odżywianiem nie jest tak źle. Umiar przede wszystkim :)

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra decyzja! Popieram w 100%, sama podziękowałam za cukier wiele lat temu i żyje mi się lepiej i lżej. Jako nastolatka zmagałam się z nadwagą i problemami trawiennymi i decyzja o odstawieniu cukru bardzo pomogła mi ruszyć z miejsca, tak jak wprowadzenie do diety zamienników dla pszennej mąki, śmietany itd. Możesz znaleźć u mnie kilka postów na ten temat - być może posłużą za inspirację dla Twojego projektu.Pozdrawiam Ciepło i trzymam kciuki za dobry wybór dalszej drogi edukacyjnej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku słodziłam herbatę 3 łyżeczkami cukru. Od kilku tygodni zrezygnowałam z niego i teraz nie potrafię przełknąć słodzonej herbaty!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Popieram twoje zdanie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ukrywając nie wyobrażam sobie abym musiała wypić herbatę czy kawę bez cukru, ale od roku zamiast go używać zastąpiłam go słodzikiem

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czytalam na jednym portalu ze Adele schudla wlasnie dzieki odstawieniu cukru gdyz wypijała ponad 5 herbat z dwoma łyzeczkami cukru. ps slodzik nie wiadomo czy jest dobry bo to cos nie do konca sprawdzonego wiec lepiej nie ryzykowac.

    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu