sobota, 13 lutego 2016

Rozwijam się pomimo hejtów.

Mam ferie, ostatnio wydarzyło się bardzo dużo, więc tematów mam co najmniej na kilka postów.
Pomimo hejtów i po wysłuchaniu piosenki Szparagów i innych youtuberek postanowiłam nie przejmować się hejtami i aktywować to, co usunęłam. Jak mogliście zauważyć obok pojawiły się dwa nowe gadżety: FanPage i DDOB. A już od dłuższego czasu widnieją nowe zakładki: wcześniej wspomniany  DDOBYouTubeInstagram oraz mój Ask. Więc zapraszam Was do obserwowania, subskrybowania ,zadawania pytań i lajkowania. Więc pomimo hejtów rozwijam się! Ale ile jest osób, które tak potrafią? Dzisiaj w telewizji śniadaniowej były dziewczyny z kanału Szaparagi i na początku jedna z nich miała zakaz czytania komentarzy, bo była 'słabsza psychicznie'.Jednak większość youtuberów prowadzi kanał samotnie, nie mają drugiej osoby, która przeczyta( i usunie) hejty. Z poprzedniego posta wiecie, że z powodu mojej działalności w Internecie spotkały mnie nieprzyjemności w szkole. Jednak ja mam to gdzieś, dla mnie pasja, a nie ludzie, z którymi spędzę ostatnie 4 miesiące, jest najważniejsza. Ludzi przeżyję, bez pasji: bloga, youtuba i fanpage'a nie przeżyję. W ogóle usłyszałam takie stwierdzenie: Nie masz przyjaciół to szukasz ich w Internecie, tylko, że wiadomo, że moi przyjaciele będą inaczej patrzeć na tą całą sprawę, bo znają te osoby, a Wy ich nie znacie i jesteście obiektywni.  Kiedyś jak widziałam jakiś obraźliwy komentarz na blogu, to go usuwałam.Oczywiście jakoś to działało na moją psychikę, ale wiem, że 'praca' blogera, youtubera czy innej 'osoby publicznej' wiąże się z hejtami i przykrościami.
Na Youtube można spotkać się ze zjawiskiem, że hejter jest sam hejtowany przez widzów zhejtowanego lub przez nagrywającego. 
Znalezione obrazy dla zapytania stop hejtom
Rada dla początkujących?
Nie przejmuj się. Oczywiście są komentarze, które uznajemy za hejt, a ktoś nam doradza, np. 'popracuj nad światłem', 'pokombinuj z dźwiękiem'- taka osoba chce nam pomóc. Kiedyś ktoś napisał mi, że nie wyglądam na 16 lat, tylko na 11/12, a ja obróciłam to w żart i napisałam:' to super, bo może w wieku 50 lat będę wyglądała na 45?" Więc widzicie: NIE DAJCIE SIĘ HEJTEROM! 


18 komentarzy:

  1. bardzo dobrze ze sie nie przejmujesz. Tak trzymaj

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze powiedziane !
    Prowadz tego bloga dalej bo jestes na prawde dobra !
    Zapraszam do mnie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I poprawnie. Z hejtem trzeba się pogodzić i za dużo o nim nie myśleć, bo nagle stanie się on wielką rzeczą - a tego właśnie chciałby hejter, więc nie dawaj mu nigdy tej satysfakcji.

    Zazdrośnica Zawistna, zzawistna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kiedy zaczęłam blogować nigdy nie dostałam żadnego hejta. :3 Więc nie wiem jak to jest. Ale nie ma co się przejmować :3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejty są i zawszę będą... nic na to nie poradzimy, ważne jest by nie zawracać sobie nimi głowy, bo to bez sensu :) Mądry post! OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że już tak na samym początku się spotkałaś z hejtami. Ja na blogu i na yt jeszcze żadnego nie miałam, miałam jeden hejt odnośnie snapowania, ale podobnie jak ty obracałam to cały czas w żart aż chłopakowi się już odechciało wymyślać :D
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejty nigdy sie nie skończą. Jak ktoś hejtuje to znaczy że pewnie zazdrości czegoś

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejty nigdy sie nie skończą. Jak ktoś hejtuje to znaczy że pewnie zazdrości czegoś

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądra notka, masz rację. Jak na razie o moim blogu wiedzą tylko internetowi przyjaciele. Wiadomo że się boję co będzie gdy się dowiedzą ale moim zdaniem jeżeli robisz coś dobrze to nie będzie hejtów.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://zufav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham hejty :D Uwielbiam jak oni hejtują, bo czegoś Ci zazdroszczą

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze hejtu nie dostałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z hejtami trzeba się nauczyć żyć :) Bo one nie dotykają tylko osób publicznych. Można plotki tez nazwać hejtami xd Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem osób hejtujących, to takie wpierdzielanie się w czyjeś życie...
    Ja staram się koncentrować tylko na sobie, inni niech robią co chcą. :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie przejmowałam się hejterami i nie zamierzam, bo to są ludzie którzy zazdroszczą nam czegoś i tyle :D
    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post zgadzam się,hejterzy byli są i będą w internecie,nie warto sie nimi przejmować ;) Oczywiście konstruktywna krytyka to co innego;)
    zapraszam
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze to być pewnym siebie i nie dać się zazdrosnym ludziom oraz przeciwnościom losu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie nie należy się przejmować hejtami ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To się dopiero nazywa dobra postawa! Tylko pozazdrościć :) Rozwijaj się dalej!

    http://bajdulkikujonki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu