wtorek, 23 lutego 2016

Co daje nam konkurs Blog Roku 2015?

Głosowanie w toku, a ja zastanawiam się co o tym całym przedsięwzięciu myśli czytelnik bloga lub inny blogger nie biorący udziału, blogger biorący udział w konkursie i blogger biorący udział i widzący podobny wpis na innym blogu. Bo na pewno podejścia są różne.
Zacznijmy może od czytelnika nie posiadającego bloga albo posiadającego, ale nie zaangażowanego w całe to przedsięwzięcie i podchodzącego do niego sceptycznie.
O Jezu! Znowu post ,,Głosuj na mnie"... Masakra!
Po co się zgłosił? Chce zyskać więcej czytelników? Nie wystarczają mu komentarze ,,Super blog"? Chce potwierdzenia? Nie może napisać sensownego postu? O! Wymyślił inny tytuł!
Blogger biorący udział: 
Może chociaż pierwsza dziesiątka? Ciekawe ilu czytelników na  mnie zagłosuje? Ile będę miał głosów? Muszę sprawdzić! Wyjdę w  długiej sukni na czerwony dywan... Nie, nie zrobię tak- ubiorę się skromnie, nie będę gwiazdorzyć. Udam zaskoczonego. Ciekawe ile 'młodzieżówek' jest w mojej kategorii? 
Blogger biorący udział i widzący ten post na innym blogu:
Mam konkurencję! Uff... Nie ta kategoria. Ciekawe jak daleko zajdzie... Ma lepszego bloga ode mnie! Prześcignie mnie! A może to ja będę lepszy? Może to ja wygram? Może oboje zajdziemy wysoko w swoich kategoriach? 

W ogóle to co nam daje ten konkurs? Oprócz stresu, 'napędu' do zachęcania(?) innych do głosowania na nas i innych rzeczy, które na co dzień nas nie spotykają. Ja zgłosiłam bloga do konkursu z myślą ,, A może wejdę do kolejnego etapu i pokażę tym 'kolegom i koleżankom' z klasy, że mój blog nie jest beznadziejny''. Jednak mam poniżej 6 głosów(1 kropka) i już przestało mi zależeć. Zastanawiałam się nawet ,,po co Ty, zgłosiłaś tego bloga, co ma 46 obserwatorów do konkursu i kategorii gdzie nie masz szans?". Z tego miejsca chciałabym podziękować. Za co? Może ktoś będzie taki kochany, że wyśle na mnie ten 1 sms i przekaże 1,23 zł na Dzieciaki z marzeniami. Dziękuję, bo naprawdę to miłe, że chcecie, aby mój blog zaszedł 'daleko'. 


Mam jeszcze jedną prośbę, która nic Was nie kosztuje. Możecie ocenić pozytywnie mój filmik na DDOB? Jeśli tak, to kliknij TUTAJ. Wystarczy, że zalogujecie się przez Facebooka lub Insta.
Jeśli na FanPage'u i Youtube będzie po 10 polubień/subskrybcji to nagram filmik jaki będziecie chcieli. 


17 komentarzy:

  1. Powodzenia :) ja startowałam wiele razy
    może uda nam się wejść chociaż do 3 etapu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwowałam ;) Ale czekam na rewanż kochana :p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomogę, ale dodam ze nam brakuje bardzo malutko do 150 haha :D Masz ciekawego bloga, mysle ze warto zaobserwowac, a przy okazji sprawić Ci radość :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog! mega mi się podoba!! <3 OBSERWUJĘ oczywiście i zapraszam do siebie --> http://niebadzswinia.blogspot.com
    Powodzenia w konkursie ;) ja też wspomogę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie to wszystko opisałaś, pogląd ze strony blogera i czytelnika. Super, że mimo niewielkiej liczby obserwujących, próbujesz swoich sił w konkursie na Bloga Roku. Trzymam mocno kciuki i życzę powodzenia! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:

    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, ja nie startuję. :D
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie też zgłosiłam się do konkursu, tak by sprawdzić samego siebie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ,że zaryzykowałaś i wzięłaś udział! Życzę powodzenia :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój blog ❤➡ http://abby-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Wysławiam sms :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że podchodzę sceptycznie do tego konkursu to życzę Ci powodzenia kochana i trzymam mocno kciuki!

    Obserwuje i zapraszam do siebie, dziś nowy post! :) http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba próbować w życiu wszystkiego. A może będziesz na 2 miejscu? Nie poddawaj się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że spróbowałaś swoich sił i życzę sukcesu ;D
    Polubiłam twój fanpage i zapraszam do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu