piątek, 12 lutego 2016

Bloger=Fejm?

Wydarzenia z ostatniego tygodnia sprawiły, że mam dużo tematów do napisania na blogu. Ale może zacznę od tego co się u mnie wydarzyło:
- zostałam blogerką na DDOB( baner obok) i chciałabym również zostać ich ambasadorką, tylko jedno ich wymaganie mnie zastanawia
- usunęłam filmiki z kanału- postanowiłam, że poczekam na lepszy sprzęt albo po prostu stworzę zakładkę z filmikami tutaj, na blogu, chociaż z doświadczenia statystyk wiem, że osobne stronki, oprócz strony głównej są mało odwiedzane, ale tak szczerze, to brakuje mi tego nagrywania
- usunęłam fanpage- może aktywuję go w wakacje 
A teraz przejdźmy do tematu posta:
Blogerzy/Vlogerzy postrzegani są jako gwiazdy, osoby, które za darmo chcą dostać rzeczy z jakiś fajnych stronek. Są osoby, które tylko dla tego zakładają blogi, nie wiedząc, że żeby współpracować z tymi stronkami to trzeba spełniać dosyć trudne wymogi( np. kilkaset obserwatorów). Przyznam się, że ja widząc, że dużo osób współpracuje z różnymi stronkami napisałam do jednej:) Ale potem tak ten blog mnie wciągnął, że o tym zapomniałam. Oczywiście fajnie byłoby robić haule, openboxy itp. różnych marek nie wydając na to ani złotówki. Jednak zakładając blogi, w szczególności lifestylowe powinniśmy przekazywać ludziom jakieś wiadomości, rady, spostrzeżenia. Współpraca to może być dodatek, ,,nagroda'' za obserwacje, wejścia i działalność na blogu. 
Jednak czasami dość często jesteśmy wyśmiewane, że należy nam na sławie itp. Ale dla mnie i zapewne dla większości blogerek lifestylowych jest to pamiętnik, miejsce gdzie możemy się wygadać, przeczytać rady wielu osób. Właśnie teraz nasunęła mi się myśl, a właściwie zauważyłam, że jedna/dwie dziewczyny mają bluzkę z napisem blogger, a z tego co wiem to nie mają blogów, a ich aktywność w Internecie to tylko Facebook. Ja nie miałabym odwagi założyć takiej bluzki, w szczególność, że z powodu mojego bloga i kanału spotkało mnie trochę nieprzyjemności. 
Dlaczego wiele ludzi postrzega blogera jako fejma,a nie jako osobę, która chce coś przekazać czytelnikowi( nie koniecznie ubrania, które dostał za darmo).

5 komentarzy:

  1. nienawidzę tego słowa "fejm" no nienawidzę! też się spotkałam z tym, że założyłam bloga dla "fejmu" a nawet o tym nie pomyślałam gdy to robiłam. Teraz niestety coraz więcej powstaje blogów dla wspólprac.. niestety. Doceniam ludzi którzy robią to z pasji..tak jak ja :) Pozdrawiam
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  2. To strasznie niesprawiedliwie, że tak surowo postrzega się blogerki, vlogerki... Przecież to tak samo jak pasjonować się np. śpiewem ,rysowaniem... Sposób spędzania wolnego czasu... Zgadzam się z tym, że wiele blogów jest zakładanych wyłącznie dla współprac ,ale nie każdy i ludzie powinni to zrozumieć... :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie mam żadnych obserwatorów, dlatego o jakichkolwiek współpracach nie ma co mówić :D Ostatnio myślałam nad zawieszeniem bloga, chociaż nie wiem jeszcze :/
    MajaSikoraWorld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mądry post :) Super sprawdzisz się jako ambasadorka! obserwuję
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu