sobota, 26 grudnia 2015

Stać mnie na dostatnie życie- na kredyt, który ledwo spłacam

Wzięło mnie na kolejne przemyślenia, dotyczące naszego stylu życia, a dokładnie życia 'na pokaz'.
 W szczególności zdarza się to na wsi: 
- poślę córkę do ogólniaka, żeby nie było, że jest 'tłuk'. 
- wyślę dziecko na studia dzienne, co z tego, że mnie nie stać; 
- pójdę do spowiedzi i do Kościoła, co z tego, że nie wierzę w Boga, etc.
Nawet całe nasze  życie może być 'na pokaz'-
- najlepsze przedszkole, szkoła, liceum, studia, praca, bogaty mąż( co z tego, że go nie kocham), willa z basenem, dobra praca( co z tego, że nie ta 'wymarzona')
Są osoby, które sprawiają pozory, że mają się lepiej, np. biorą kredyt, którego ledwo spłacają, tylko po to, żeby kupić samochód z salonu albo wyremontować dom. Nie kiedy rodzice kłamią, że ich córki studiują na niewiadomojakich uczelniach, a one mają bogatych partnerów(wiecie o co chodzi )






Zakładamy różne maski, próbujemy przekonać innych i siebie, że jest okej, że żyję na takim samym poziomie jak inni( albo większym), że jestem grzeczna, miła, kulturalna, bez nałogów, dobrze się uczę, mam kasę i szczęście. 
Jednak nie zawsze tak jest. Najważniejsze to zaakceptować siebie takim, jakim jestem. Bez tonu makijażu, botoksu, auta z salonu, kredytu, który ledwo spłacam itp.
Znalezione obrazy dla zapytania życie na pokazZnalezione obrazy dla zapytania akceptacja siebie
Chociaż czasami aż za bardzo akceptujemy siebie- ważymy po 100 kg, lekarze KARZĄ nam schudnąć, dla własnego dobra, a nam to nie przeszkadza i nic nie robimy, żeby schudnąć, a nawet tyjemy, żyjąc w przekonaniu, że im więcej ciała, tym więcej do kochania. Oczywiście nie namawiam Was do odchudzania, ale to jest przykład, że czasami pogarszamy swoją sytuację. 



8 komentarzy:

  1. Ja tam ucze sie akceptowac sama siebie . Hahaha ja tez tak mam ze czesto chce zeby ludzie zwrocili na mnie uwage ale z tym walcze a najbardziej wkurza mnie ze jak chce zeby mi dali spokoj to sie mna interesuja :/ . No tak juz jest.. ale wez dziewczyno o lakier? xD Mi 5 paznokci odpadlo bo sobie hybrydy zrobilam i teraz chodze jak taka sierota bo co w Polsce do kosmetyczek zagladam mowia ze pelno wiec chodze jak taki debil xD
    Buziaki i szczesliwego nowego roku ;D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... Mnie też to teraz śmieszy, ale na tamten moment to był 'dramat' ;)

      Usuń
  2. Fajny post :D :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2015/12/christmas.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to uwierzyć w siebie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze i mądrze napisane, a z drugiej strony poruszony istotny temat przez wielu omijany.

    Zachęcam do sprawdzenia również mojego bloga:
    http://allthingsabouteverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY POST,oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu