czwartek, 24 grudnia 2015

I wish you a Merry Christmas...

Hej, Kochani;

Z okazji Świąt życzę Wam:
*zdrowia
*szczęścia
*pomyślności
*wiele radości
*wielu prezentów
*kasy w portfelu
*sianka pod obrusem
*grosza pod talerzem.
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

(Dla tych, którzy chcą 'usłyszeć' zobaczyć jak wyglądają życzenia po śląsku:

Z okazyji Świunt życzym Wum:
*zdrowio
*szczynścio
*pomyślności
*wiela radości
*wiela prezyntow
*wiela szmalu
*siana pod obrusym
*grosza pod talerzym
Szczynśliwego Nowego Roku!

Macie tutaj kilka zdjęć z mojej Wieczerzy Wigilijnej. Jest też filmik z tymi zdjęcia, ale są na nim osoby z mojej rodziny i..po prostu nie dodam tutaj filmiku :)













4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam nawet, że na Śląsku jest inna gwara :D Fajnie, że napisałaś te życzenia w obu wersjach!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby niewielkie różnice między gwarą a językiem polskim, ale jak się tego słucha, to czasami człowiek głupieje ;P Jejj, widzę mój ukochany Stardust (tak, pracuję w Oriflame :P ). Moja siostra nawet dostała perfumy z tej serii ode mnie w tym roku! :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zegarek :*
    http://kllaudiii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu