czwartek, 31 grudnia 2015

Hello 2016, Bye bye 2015!

Na większości blogów, które obserwuję pojawiają się posty podsumowujące 2015 rok .
Większość Wszyscy są zadowoleni, ja jednak nie do końca podzielam ich zdanie. Poniżej przedstawiam Wam plusy i minusy 2015 roku i  oczekiwania wobec 2016r. 

Plusy 2015 roku:
- Założenie bloga- to jedna z najlepszych rzeczy, która mnie spotkała, do tego 4000 wejść w 9 miesięcy i prawie 900 wejść więcej miesiąc później!
- Pogodzenie się z koleżanką
- dwie nominacje do LBA
- Komunia brata
- Zjazd rodzinny
Minusy 2015 roku:
- Przytycie- wydaje mi się, że jeszcze w wakacje 2014 roku byłam szczuplejsza
- Kłótnia z przyjaciółką- i to nawet nie dawno. Poszło o jej młodszego chłopaka, który wchodzi na jej Facebooka i pisze do mnie w jej imieniu obraźliwe rzeczy

Oczekiwania wobec 2016 roku:
dostać się do wymarzonej szkoły- nie przejmować się zdaniem innych, tylko spełniać marzenia
- znaleźć chłopaka i utrzymać przyjaźnie
- regularność na blogu


Szczęśliwego Nowego 2016 Roku!


31 komentarzy:

  1. Ja w tym roku zrobiłam sobie taką listę "100 rzeczy które chce zrobić w 2016" i myślę, że mi się uda. :)

    http://dussska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w spełnianiu tych postanowień! <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytycie minie jak tylko zacznie się praca/szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko to nei jest przytycie paru kilo przez święta tylko parunastu kilo przez rok i szkoła nie pomoże

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego roku i powodzenia w spełnianiu postanowień :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie trzymam mocno kciuki zeby udalo ci sie schudnac i spelnic inne cele! <3
    Szczesliwego Nowego Roku!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz nie zostaje nic jak zyczyć Ci powodzenia w 2016 roku! Oby ten rok był lepszy od poprzedniego :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że jak nadejdzie czas to miłość bez problemu Cię znajdzie więc nie ma potrzeby szukać na siłę chłopaka :)
    Szczęśliwego Nowego roku i powodzenia w nowych postanowieniach !


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, abyś spełniła wszystkie swe cele!

    ♦Blog z opowiadaniami♦
    ♦Blog z przemyśleniami♦

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, Twojego bloga obserwuję już dawno i jestem na bieżąco. Twój nowy post już komentowałam :)

      Usuń
  11. Każdy rok ma swoje plusy i minusy, najważniejsze to z minusów wyciągać wnioski i starać się zamieniać je na plusy :) masz ciekawe plany na ten rok, oby wszystkie się udały będę trzymała za ciebie kciuki :) i za siebie też, sama mam wiele postanowień na ten rok :)
    szczęśliwego nowego roku misiu, oby był najszczęśliwszy :) musi być!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super że prowadzisz kanał na yt :) może podasz mi nazwę?

      Usuń
  12. Trzymam kciuki za twoje postanowienia na nowy rok :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się czytało :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że plusów zeszłego roku było więcej :D Fajne oczekiwania wobec nowego roku. Życzę powodzenia :* ! Zapraszam do obserwacji mojego małego skarba, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie będę śledzić twoja walke o lepsza stylwetke :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem sporo tych plusów było :D
    Życzę powodzenia w wypełnianiu postanowień!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne podsumowanie. Ale wiesz...nie warto szukać chłopaka na siłę. Korzystaj z bycia singielką, chłopak sam się znajdzie w najmniej oczekiwanym momencie :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh też bym chciała schudnąć i znaleźć chłopaka haha.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia w spełnianiu swoich postanowień :*

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę Ci,żeby Twoje postanowienia się spełniły;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uważam, że założenie bloga było najlepszą decyzją, jaką do tej pory podjęłam. Nie żałuję i nie wyobrażam sobie życia bez bloga :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwego i powodzenia w postanowieniach ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obyś to wszystko spełniła w tym roku! To gratuluję Ci takich wyników na blogu i życzę kolejnych sukcesów! Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu