czwartek, 3 grudnia 2015

Christmas Inspirations

Jak mogliście zauważyć, zmienił się wygląd i nazwa bloga.
Na kilku blogach, które obserwuję, pojawiają się posty ze świątecznymi inspiracjami z We heart it. Dlatego ja, chociaż blog jest o tematyce psychologicznej, też postanowiłam dodać świąteczne inspiracje. A pod zdjęciami mini wiadomość.











Znalezione w kalendarzu z Twojego Stylu ;)

 2,3,4 grudzień to terminy moich egzaminów próbnych( z polskiego będziemy mieli kilka próbnych).
Próbuję wynegocjować jakiegoś notebook'a lub laptopa. Może wtedy posty zaczną pojawiać się regularnie. 
Dlatego proszę o cierpliwość;) 


11 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje!
    Zapraszam do mnie
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te kubki są śweitnie wykonane, aż mam ochotę takei zrobić :) świetne inspiracje :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne inspiracje! Ja próbne mam 8,9,10 grudzień
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przeglądać świąteczne inspiracje! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne inspiracje ;) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos w tym roku sie ze mna stalo od zawsze nienawidzilam swiat a tutaj nagle podobaja mi sie swiateczne inspiracje i tym podobne! To cos niesamowitego! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo świateczny klimat <3
    dodaje do obs! zapraszam do siebie: www.weemini.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, taki klimatyczny bardzo!:)
    Pozdrawiam

    scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu