sobota, 7 listopada 2015

Winters tag



Jest dopiero 17:20, a ja się czuję jakby była co najmniej 22. To powoduje, że jeszcze bardziej nie lubię jesieni. 
Przeglądając strony różnych sklepów w poszukiwaniu kurtek, płaszczy i dodatków, które mogłabym Wam przedstawić doszłam do wniosku, że wszystko,jak dla mnie, jest bardzo drogie.
Postanowiłam, że dodam zdjęcia ubrań, które można kupić w 'sieciówkach' i nie tylko.


KURTKI ZIMA 2014. Modne kurtki pikowane - Glamki.pl
Sama mam pikowaną kurtkę.
Są one bardzo fajne. 


kurtki zimowe damskie
Pikowany płaszczyk.
Zależy od długości- za kolana może skrócić i pogrubić :)

Marki specjalizujące się w ubraniach sportowych wytworzyły ...
Kurtka idealna na co dzień jak i na wyjazdy.


Tally Wejil - Płaszcze na jesień 2011 > Ubrania
Płaszczyki te są naprawdę śliczne.
Moja koleżanka ma jeden.


zdjęcie kurtka parka w pełnej rozdzielczości
Od dłuższego czasu na ulicach noszona jest tzw. parka.


Czapki zimowe, szaliki i komplety zimowe – trendy w sezonie jesień ...
Uwielbiam czapki ' z dłuższym tyłem'


nowe eleganckie damskie i bardzo ciepłe szale kominy wiele wzorów ...
Bardzo podobają mi się 'kominy'.
Mogą służyć jako szal lub nakrycie głowy :)


OCIEPLACZE NA NOGI w Skarpetki - Szafa.pl
Wyglądają super w zestawie ze spódniczką :)

Ocieplacze na ręce. MITENKI w kolorze granatowym.
Również były w wyposażeniu mojej szafy :)



Jak mówiłam na snapie za 2 tygodnie wybieram się na sesję, więc czekajcie na jakiś post ze zdjęciami. 


Snap: cathrinebloog Instagram: Cathrine__blooger  Facebook: Cathrine's blog




24 komentarze:

  1. Fajne ubrania, ważne, zeby były ciepłe :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciuszki <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiscie teraz kocham parki, inne kurtki idą w odstawkę

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim must have na tego roczną zimę jest właśnie parka. Bardzo fajny post!

    Obserwuję i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podoba mi się parka!
    Ewentualnie kurtka ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy "TOP 5"

    OdpowiedzUsuń
  6. Parka najlepsza!

    Może wspólna obserwacja? daj znać umnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    Zapraszam do konkursu na moim fanpage <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Parka jest zdecydowanie najlepsza. :) Ja w tym roku wybrałam właśnie parkę i futerko. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście mam parke i nie zamieniłabym jej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kominy :D
    ostatnio też zaopatrzyłam się w parkę i jestem zadowolona bardzo z jej zakupu :)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczna parka to jest to :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak...parki. To jest to! I te czapki z przedłużanym tyłem też są fajne.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mnie denerwuje ze tak szybko robi sie ciemno
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi od dłuższego czasu podobają się parki,ale jakoś nie mogę trafić na tę odpowiednią,a za jesienią też średnio przepadam,bo dokładnie tak jak u ciebie mam wrażenie,że jest noc,podczas gdy tak naprawdę jest 17

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio spodobały mi się parki.
    Świetne rzeczy.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm parki są super :D Bardzo fajny blog :) Może obserwujemy się wzajemnie ;p?
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne propozycje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie lubię za bardzo jesieni, dzień jest taki krótki :(
    Fajne zimowe ubrania, muszę właśnie kupić sobie kurtkę
    i chyba zdecyduję się na pikowaną :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu