sobota, 28 listopada 2015

Nie ważne kim jesteś- zawsze możesz pomóc

Wczoraj mieliśmy zastępstwo z Panią Pedagog. Razem z dwiema koleżankami rozmawiałyśmy z nią. Powiedziała nam, ze minimum jakie trzeba miec by dostać się do ogólniaka to 80-90 punktów za 'całość'(egzamin, pasek, wolontariat, oceny). Są osoby, które mają po 120 punktów i w klasie licealnej mają najniższy wynik. Mi na półrocze z przedmiotów branych pod uwagę(oprócz polskiego, matmy i angielskiego) wychodzi 4 i 3 więc szału nie ma:) Na koniec roku mogę mieć ocenę tylko o jeden stopień wieksza :) A na pewno znajdą się osoby co mają same piątki.
O psychologii myślę głównie ze względu by pomagać ludziom( więcej tutaj ). Ale jeśli dostałabym się do szkoły trzeciego wyboru- technikum organizacji reklamy- to i tak zrobię maturę i pójdę na studia( zaoczne), ale i tak będę pomagała ludziom. Może zajdę tak daleko, ze będę mogla założyć fundację, finansować jakies wyjazdy, stypendia etc.


Nieważne na jakim stanowisku jesteś, ZAWSZE MOŻESZ POMAGAĆ, jeśli tylko chcesz.

18 komentarzy:

  1. Dokładnie nie ważne jest to kim jesteśmy z zawodu tylko to kim jesteśmy tam w środku i to że mimo wszystko chcemy pomagać. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba byc dobrej mysli, napewno dostaniesz sie do wymazonej szkoly <3

    http://emily-kalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I z calego serducha trzymam kciuki zeby ci sie udalo z ta psychologia kochana! <3 Powodzenia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam 130 pkt przy rekrutacji do liceum i dostałam się tam gdzie chciałam, ale zmieniłam szkołę. Mam nadzieję, że Ci się uda :).

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia w dostaniu się na psychologię :)
    Dobrze, że istnieją ludzie, którzy są tacy chętni do pomocy innym :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, zawsze możesz napisać list polecający do dyrektora. Mimo niewystarczającej ilości punktów, ciało pedagogiczne może przyjąć Cię ze względu na charyzmę, osobowość, nieprzeciętne zdolności. Pamiętaj, wszystko zależy od Ciebie. Ja dzięki takiemu listowi zaczęłam studiować w stanach :) Super blog, dodaję go do zakładek i będę wpadać często. Zapraszam do mnie na bloga, gdzie toczę walkę z kilogramami i przechodzę metamorfozę. Pozdrawiam, A. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem na psychologii, polecam heh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostaniesz się, tylko uwierz w swoje możliwości :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana powiem Ci tyle, że nie magister robi z ciebie mądrego, dobrego człowieka. Sukces można osiągnąć zawsze! Nie musisz mieć doktoratu, ani innego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwierz w siebie pozdrawiam :**
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma chwile zwątpienia, ale czasem trzeba walczyć, nawet sam ze sobą! <3

    https://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno Ci się uda, nawet mając chwile zwątpienia nie można sie poddawać :)
    CZARNA KAWAA - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też właśnie zastanawiam się nad tym kierunku hm...
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. napisz do mnie maila :) chętnie udzielę wszelkich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. napisz do mnie maila :) chętnie udzielę wszelkich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie że chcesz pomagać ludziom, popieram cię
    cała sobą i trzymam kciuki za to by twoje plany się realizowały :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu