sobota, 21 listopada 2015

Mój plan na życie

   Na początku chciałabym Wam podziękować za to, że jest Was już ponad 4 tysiące! Blog ma dopiero 9 miesięcy, a już osiągnął taki wynik! Całkiem niedawno był dla bloga słabszy okres, spowodowany zmianami adresu, ale myślę, że mamy to już za sobą :)
  W szkole..? Średnio, ostatni sprawdzian z historii napisałam na 3( ale poprawiłam,jeszcze nie wiem na jaką ocenę), a z powtórki do egzaminu-2, bez możliwości poprawy.  Z geografii dostałam 3 i 3 ze sprawdzianu( teoria i mapa) więc wychodzi mi 2 na półrocze. Chyba, że poprawię na 4. Z biologii ostatnio było 2 z kartkówki, ale dostałam 5 z opisu obrazu i 6 z charakterystyki Holmesa. Muszę się postarać z historia i biologią, żeby przyjęli mnie do wymarzonej szkoły, na wymarzony profil :)
Chociaż ostatnio już pomyślałam o technikum- taka alternatywa.

Na sesję nie udało mi się pójść. Za to pozmieniałam trochę w pokoju:
- wyrzuciłam komputer- w sumie to po odłączałam kable, monitor, komputer, myszkę i klawiaturę dałam pod łóżko. Działał miesiąc po półrocznej 'niedyspozycji' i znowu się zepsuł.
- wstawiłam stary telewizor, który był u Babci( czeka tylko na podłączenie)
- witrynę dałam do kąta i ustawiłam spod skosa
- szafę dosunęłam do ściany, na miejsce komputera

Myślę, że popoprawiam oceny. Bardzo mi zależy, żeby dostać się na psychologię :) W związku z tym wymyśliłam Mój plan na życie:
1. Dostać się do ogólniaka i się tam utrzymać :)
2. Zdać maturę 
3. Przez rok zarabiać na studia( prawdopodobnie za granicą)
4. Dostać się albo na Uniwersytet Śląski albo do Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej
5. Popracować w czyjejś poradni
6. Otworzyć własną poradnię i pomagać:
- uzależnionym
- współuzależnionym
- dzieciom alkoholików
- bitym i prześladowanym
7. Współpracować z kancelarią prawną
8. Otworzyć fundację na rzecz bitych i prześladowanych 

Może nie za ciekawy plan, ale dla mnie jest to ' życiowe motto'



P.S

Egzamin próbny mamy 2,3,4 grudnia- ma ktoś z Was w tym samym dniu?
Egzamin 'właściwy' jest 3 dni po moich urodzinach: 18,19,20 kwietnia :)


7 komentarzy:

  1. Świetny plan na życie! Bardzo mi się podoba, że chcesz pomagać ludziom. Trzymam za ciebie kciuki, żeby wszystko się potoczyło tak jak sobie wymarzysz!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne plany na przyszłość! Ja aktualnie nie mam zamiaru robić planów ponieważ zawsze wyjdzie na opak.
    Śliczny blog! Obserwuję ;*
    MATANY-BLOG.BLOGSPOT.COM - NOWY POST! - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, niezłe plany! dla najważniejsze jest teraz zdać dobrze maturę w maju i dostać się na politechnikę :) a potem się zobaczy, co dalej ;)
    to powodzenia! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany na przyszłość ;)
    Ja już trochę planuję ale większość planów nie wychodzi :/
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem w 3 klasie gimnazjum. Na jaki chcesz iść profil do liceum?

    http://anonym-bloog.blogspot.com/ <--------- zapraszam obs-obs

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zycze z calego serducha zeby ci sie udalo! Psychologia to zdecydowanie nie kierunek dla mnie :) Ja ide na medycyne reumatologie :D
    Na pewno poprawisz oceny ja tez musze poprawic z bilogi i chemi dostalam 2 a to nie przystoi na bio-chemie medycznym :/ Ale tak czy siak trzymam kciuki za twoje plany ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu