czwartek, 26 listopada 2015

Jak się zmieniamy- nie tylko fizycznie

Już od dłuższego czasu myślę nad tematyką tego posta. Wymyśliłam nawet tytuł, ale jakoś chęci brak.
Ostatnio zauważyłam, że nie które ubrania mam z Second hand'u. Parę lat temu byłam u Cioci na wakacjach. Były to czasy gdy wiodło nam się lepiej. Ciocia zabrała mnie do Second Hand'u i, teraz jest mi głupio, ale udawałam 'gwiazdę'- że ubrania z ciucholandu są 'dla biedaków', nie dla mnie.
Teraz- moje nastawienie jest inne. Może nie kupuję ubrań w ciucholandach, ale też nie w jakiś drogich sieciówkach, chyba że są przeceny i to takie trzykrotne. Ogólnie to rzadko kupuję ubrania- dostaję je od starszej kuzynki lub cioć. To tylko jeden z przykładów jak bardzo zmieniamy się nie tylko na przestrzeni lat, ale także 'gdy sytuacja tego wymaga'. Jest takie powiedzenie: Mądrym jest się do czasu, gdy coś nas 'nie przyciśnie'. 
Jest wiele sytuacji, które wymuszają na nas zmianę stylu życia: śmierć bliskiej osoby, utrata pracy to tylko nie które z przykładów. Założę się, ze każdy z Was może takich przykładów podać co najmniej dwa. Na pewno każdy z Was zna kogoś, kogo sytuacja zmusiła do zmiany trybu życia- na skromniejszy.

Chociaż są osoby, których trudna sytuacja nie zmienia. Są taca sami. No, może zamiast płaszcza za 700 zł kupią za 400 zł. I to juz jest dramat.

1 komentarz:

  1. Oh tak. Ważne jest, aby mimo przeciwności nie poddawać się - nie można też oceniać, jeśli nie zna się dokładnie sprawy.

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu