niedziela, 27 września 2015

Research/ New Year of School

Hej. Wracam do Was po długiej przerwie. Zaczęłam trzecią klasę gimnazjum. I moje postanowienia, że utrzymam 4 z matematyki...hm... na razie wpadła jedna dopuszczająca ze sprawdzianu :) Ale ja tak mam z geometrią. Myślę, że poprawię oceny i dostanę się do wymarzonej szkoły, która nie zależy tylko od moich ocen, ale także od sytuacji finansowej.
 Może jeszcze za wcześnie,ale mam kilka rad dla trzecio-gimnazjalistów dotyczące wyboru szkoły:
a) kieruj się swoimi przeczuciami- nie patrz się na trendy, ani gdzie idą znajomi
b) wybieraj miejsce, gdzie będziesz czuł się najlepiej- żebyś potem nie żałował/a
c) wybieraj z głową- przeglądaj strony różnych szkół.Może kilka będzie miało te same profile, ale  inne rozszerzenia. Wybieraj przedmioty, w których jesteś dobra,i które lubisz.

Na razie krótko, ale mam nadzieję, że za niedługo będzie coś dłuższego.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu