wtorek, 29 września 2015

Bierzmowanie

Witajcie. Godzinę temu wróciłam z kościoła.  Wiem,  że bloga czytają też osoby innej  wiary lub ateiści,  jednakże chciałabym się z Wami podzielić moimi wrażeniami.  Od niedzieli 20 września do zeszłej niedzieli odbywały się u nas w parafii Misje Święte, które są co dziesięć lat i przygotowują nas do 'nawiedzenia' przez Obraz Bożego Miłosierdzia i relikwie Świętych Jana Pawła II i Siostry Faustyny.W tym roku zamiast w marcu,  do Bierzmowania przystąpiłam dzisiaj.
  Ze względu na peregrynacje i uroczystą Mszę Swietą, Bierzmowanie  było bardziej uroczyste.  
Wzruszającym momentem było to,  jak wchodziliśmy do kościoła(ja szłam pierwsza), a przed nami obraz.  Oczywiście nie odbyło się bez wpadki(zapomnieliśmy klęknąć na początku) Drugim momentem było odnawianie przyrzeczeń chrzcielnych i proszenie o Bierzmowanie.  Najbardziej wzruszający był moment samego 'namaszczenia', kiedy to ja stojąc jako piąta rozglądałam się za świadkową, która miała problem z dojściem do mnie.  Podczas słów Biskupa 'przyjmij znamię Ducha Świętego' praktycznie się rozpłakałam.  
Uroczystość była piękna i bardzo wzruszająca.  Nie obyło się bez wpadek,  np.  kiedy nasz Proboszcz zwrócił się do Biskupa 'Ojcze Święty ' czyli mianem Papieża :) Albo gdy Biskup poprosił gości o podejście bliżej,  a nasz Probosz machaniem rękami zaprzeczył :) 
Wczoraj mieliśmy próbę, na której było dużo śmiechu.  
 Dzięki pomocy Księdza Proboszcza wszystko się udało.  






Jako patronkę wybrałam sobie św. Katarzynę de Vigri patronkę artystów i malarzy :)
Imię te nosi także moja ulubiona Ciocia więc postanowiłam jakoś do TEGO nawiązać. Jeszcze nie widziałam jej reakcji :)
 

3 komentarze:

  1. Śliczne imię sobie wybrałaś ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne imiona. Mam siostry cioteczne, które nazwyają się Zuzia i Julka, a moja mama ma na imię Kasia :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne imię wybrałaś, w czerwcu będę miała bierzmowanie. Jednak w mniejszym gronie. Moim drugim imieniem będzie Agnieszka ponieważ stawiam na tradycje, nie chcę (tak jak moje koleżanki) jakiś zagranicznych imion (ksiądz dał zupełną swobodę ) myślę ,że jest to jedno z ważniejszych wydarzeń w życiu dla osób wierzących :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu