niedziela, 9 sierpnia 2015

#1 Liebster Blog Awards

Po raz pierwszy zostałam nominowana do LBA. Stało się to za sprawą Ani z Ania Bloguje.
Nie okrywam, że zaskoczyło mnie to, ponieważ przez dłuższy czas( około miesiąc) na moim blogu nie było wejść. Wczoraj było 8 wejść, a dzisiaj 0, a jest godzina 16. Nie wiem czym to jest spowodowane. Mam 22 obserwatorów, więc na pewno wiedzą, że pojawił się nowy post. Mam nadzieję, że się to zmieni.
A oto moje odpowiedzi na pytania Ani:
1. Jaki gatunek książek czytasz najczęściej?



Hmm... Ostatnio wypożyczyłam sobie 4 książki o Sherlocku Holmesie, romanse, przygodowe i historyczne.



2. Ulubiona ekranizacja książki?
Pytanie, które książki przeczytane przeze mnie zostały zekranizowane. Chyba ,,List w butelce".
3. Najgorsza potrawa jaką w życiu jadłeś/łaś?
Ojej.... Zupa 'pomidorowa' w Grecji.


4. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Kilka razy do roku przemeblowuję pokój. Poza tym nie.
5. Jaką książkę ostatnio przeczytałeś/łaś?
Hm... Jestem w 3/4 ,,Jedynej" Kiery Cass.
6. Ekranizację jakiej książki chciałbyś/łabyś najbardziej zobaczyć?
Hm... Myślę, że trylogii Kiery Cass: Rywalki, Elita i Jedyna.  
7. Jakich piosenek ostatnio najczęściej słuchasz?
Przyznam się otwarcie, że kocham Disco Polo. Obecnie króluje Basta, Exaited & Maciej Smoliński. Do tego Kelly Clarkson i jej ,,Heartbeat Song", Britney Spears ,,Work B***ch", Christina Aguilera ,,Hurt".
8. Czy zdarzyło Ci się kupić książkę tylko dlatego, że miała ładną okładkę?
Nie. Oczywiście zwracam uwagę na okładkę, ale zawsze czytam streszczenie :) Ale książki biorę z biblioteki.
9. Jaki był twój wymarzony zawód w dzieciństwie a jaki jest teraz?
Kiedyś lekarz. Dzisiaj też, ale wiem, że ze względu na chemię i moją wrażliwość jest to niemożliwe. Myślę o reklamie, ale jedyne technikum, w którym są rozszerzane przedmioty, które umiem i lubię jest prywatne i kiedyś się za niego płaciło. Ale zadzwonię tam i zobaczę. Boję się iść do 'ogólniaka'.
Ale myślę, że i tak zrobię kurs instruktora jeździectwa lub zostanę choreografem. 
10. Lubisz oglądać seriale? Jaki jest twój ulubiony?
,,M jak miłość", ,,Barwy Szczęścia", ,,Na dobre i na złe" i ,,Na Wspólnej".
11. Jakiej popularnej książki jeszcze nie przeczytałeś/łaś (książki o których dużo się mówi} a bardzo byś chciał/ła?




Hmm... Nie słyszałam o takiej książce :)
Dziękuję za nominację.
Ja nominuję:
~ Dziewczyny z Twins Life
~ Asię z Different view of the life
~ Kingę z My pastel garden
~ Amelię z Amelia bloog
~ Adę z Donut worry be happy

~ Julię z Julajulia

A oto moje pytania:
1. Czym zajmujesz się w wolnym czasie?
2. Co chcesz robić w przyszłości?
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
4.Jakie czytasz książki?
5. Uczysz się w domu dużo czy wystarczy Ci to co zapamiętasz w szkole?
 



























4 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi. Spróbuj bardziej rozpromować bloga, to z pewnością Ci pomoże ;)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nominacji, świetne odpowiedzi :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu