niedziela, 31 maja 2015

Ulubieńcy miesiąca: maj

Dzisiaj jest ostatni dzień maja, więc mam dla Was co miesięczne zestawienie moich ulubionych( i nie ulubionych) rzeczy, programów etc. Postanowiłam, że będzie to na zasadzie: Dobry(good), lepszy(better) i najlepszy( the best) oraz zły(bad), gorszy( worse), najgorszy( the worst).

Good:
Żel pod prysznic Oceania Aromatic

Fajnie pachnie. Tylko tyle. 

Better:
Mleczko do ciała: Crime BeBeauty.


Skóra gładka, super zapach.

The Best:
Szampon Oriflame Natur Secret + maseczka Avon Naturals

Znalezione obrazy dla zapytania oriflame nature secrets szampon
Połączenie tych dwóch kosmetyków daje super efekty. Włosy są gładkie, miękkie, proste w rozczesywaniu i mają super zapach.

Co do rzeczy, które w tym miesiącu mi się nie spodobały: nie ma takich. 


2 komentarze:

  1. świetni ulubieńcy :) co prawda testowałam tylko balsam
    ale pracowałam kiedyś w avonie i wiem że te maseczki do włosów
    są bardzo dobre i przede wszystkim mają cudny zapach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ciekawych ulubieńców.
    Sama miałam też żel pod prysznic Oceania Aromatic ale mi także po za zapachem nic się w nim nie podobało.
    Masz ciekawy wygląd bloga. Jest on bardzo prosty ale właśnie tym przykuwa uwagę.
    Powodzenia w pisaniu dlaszych postów :)


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu