środa, 13 maja 2015

Research/ OOTD

Miałam nie pisać przez najbliższe dwa tygodnie, a minęły dopiero(?) cztery. Po prostu nie wytrzymałam i się stęskniłam. Ten czas ciągnął mi się s t r a s z n i e ! Był to czas przemyśleń, takiego ''researchu'', zastanowienia. Oczywiście 'sprawdzałam' co tam słychać w obserwowanych przeze mnie blogach. Nawet na niektórych coś skomentowałam. Skupiłam się na szkole, chociaż, w przeciwieństwie do tego co Wam pisałam, nie poprawiam chemii. Po prostu postaram się uczyć na bieżąco i być aktywna( może to zadziała?).

Mam też dla Wam pierwsze OOTD( strój dnia).
Dzisiaj byłam w szkole w białych jeansach, które wyglądają, jakby ktoś je zafarbował.





6 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole, maj to czas poprawek, ale dasz radę!

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne spodnie :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy są świetne! Właśnie chcę sobie takie kupić ;)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu