piątek, 29 maja 2015

Chwile zwątpienia.

Hej. Pisze do Was po(jak dla mnie) długiej przerwie, chociaż od ostatniego posta minęły nie całe 2 tygodnie. Po wpisach na Waszych blogach, wiem, że denerwują Was teksty w stylu ,, Nie miałam czasu'', ,,To przez szkołę" itp. No, ale niestety tak jest w moim przypadku. Do tego doszedł jeszcze brak weny. Przez szkołę, nie działo się nic ciekawego, o czym mogłabym napisać. Dopiero jutro idę na festyn ,, Mundurowi dzieciom". Może koleżanka porobi jakieś zdjęcia( ja nie mam czym :))
W ogóle miałam kilka 'nocy' zwątpienia w prowadzenia bloga. Myślałam nad usunięciem go. Może dlatego, że mam coraz mniej czasu. Muszę wyciągnąć chemię na dostateczny, chociaż to może być trudne. Już raz byłam u nauczycielki, a ona powiedziała, że mam się uczyć na bieżąco i mnie zapyta. Miała kilka okazji, których 'nie wykorzystała'. Ale będę ją prosić tak długo aż poskutkuje. W ogóle ona mówi, że osoby, które mają dopuszczający( tak jak ja) to są lenie. Ja się z tym nie zgadzam, ponieważ ona pyta się tych lepszych czy rozumieją, a nas- słabszych- olewa. Dopiero niedawno kuzynka wytłumaczyła mi wszystko.
Jeszcze chodzą  mi po głowie sprawy związane z przyszłorocznym wyborem szkoły ponadgimnazjalnej. Raz pisze, że geografia jest rozszerzana obowiązkowo, a w innym miejscu, że jest do wyboru. A ta szkoła najbardziej mnie interesuje. W tej samej miejscowości, jest szkoła z tym samym profilem, ale jest ona w miejscu, w którym idzie się pogubić( kilka mrocznych uliczek). Ale koleżanka powiedziała mi, że wszystko może się zmienić. Do tych dwóch będę składać za rok podania. Jeszcze muszę sobie wybrać 3 szkołę. Moim głównym celem w trzeciej gimnazjum są jak najwyższe oceny. Więc od września pełna mobilizacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu