czwartek, 16 kwietnia 2015

Time is running out...

Chcę napisać post o przemijaniu, ale nie wiem jak zacząć. Hm... Może od tego, że czas leci szybko- ale to oczywiste. Już we wtorek trzecia gimnazjum pisze egzamin, a zdaje się jakby co dopiero zaczął się rok szkolny. Spis ocen z drugiego semestru rozdany, a 'dopiero' dostaliśmy te na pierwszy semestr. 
Nauczyciele zadają sprawdziany, kartkówki, które nam wydają się 'odległe', a zanim się obejrzymy już jest dzień przed i trzeba się uczyć. Kiedy wczoraj czytałam życzenia urodzinowe na mojej tablicy zdawało mi się jakbym dopiero co czytała te z zeszłego roku. A przecież przybyło mi znajomych( z kolonii), z których tylko jeden zareagował :) 
             
'Natchnienie' na post znalazłam na swojej tablicy. Mam ją całą 'zasypaną' datami sprawdzianów i kartkówek. Jutro mam z angielskiego(245 słówek), która miała być w poniedziałek 13 kwietnia i fizyki( 29 stron-  12 kartek). Uczę się, chociaż z fizyki wystarczy, że raz przeczytam i umiem. Gorzej z angielskim, a jestem w zaawansowanej. 

3 komentarze:

  1. Czas leci naprawdę szybko, zwłaszcza strasznie przyśpieszył po Wielkanocy, ale nie przeszkadza mi to, bo chcę już wakacje! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie, mega szybko minął ten rok szkolny ;) a mi na dodatek jeszcze całe gimnazjum, jestem w trzeciej klasie i nie wiem kiedy mi to wszystko przeleciało przed oczami ;o
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, dopiero co się zaczął rok szkolny, a już za chwilę jego koniec :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu