czwartek, 2 kwietnia 2015

Rób to co kochasz...

Natknęłam się na wpis o wyborze szkoły ponadgimnazjalnej i trochę się przeraziłam.
Jestem(na razie) w drugiej gimnazjum, ale zanim się obejrzymy, zaczną się wakacje, skończą się, a od września będzie trzeba zająć się ocenami. Jeszcze będzie trzeba znaleźć coś co mnie interesuje i najlepiej wychodzi, no bo przecież: 
    1. Trzeba wiedzieć co się chce robić i co nam wychodzi
    2. Nie sugerować się zdaniem innych- ciotek, babć, które nie mają pojęcia o twoich ocenach
    3. Zastanów się czy poradzisz sobie w ogólniaku( wysoki poziom, obowiązkowa matura) i na studiach
    Dlatego najlepiej mieć przygotowane 3 szkoły, które Cię interesują i w których masz szansę.
    Trzeciogimnazjaliści się stresują, a zapewne jak sami wiecie, w miastach( większych) trzeba już wybrać profil.... gimnazjum.
    Moja mama mówi, że na razie mam przestać się stresować i zacząć gdzieś dopiero w styczniu 2016 roku.
    Aha... Zapomniałabym...
Wszystkim trzeciogimnazjalistom( i innym piszącym egzaminy)
Powodzenia na egzaminach; 
Maksimum punktów;
Dostania się do wymarzonej szkoły;
Najlepiej pierwszego wyboru:)
Żeby Wasze plany na przyszłość( nie tylko tą szkolną) się spełniły!
Znalezione obrazy dla zapytania powodzenia na egzaminie

3 komentarze:

  1. ja w tym roku mam egzamin zawodowy i strasznie się stresuje;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiedziałam u mnie na blogu na Twój komentarz dotyczący kodu na wyśrodkowanie tytuły postu ;)
    daj znać czy zadziałał :)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam ten test 2 lata temu i teraz twierdzę, żen ie było co się martwić :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu