czwartek, 30 kwietnia 2015

'Niepewność"

Czytaliśmy dzisiaj na polskim wiersz Adama Mickiewicza pt: ,,Niepewność". Mówi on o niepewności czy między kobietą a mężczyzną jest przyjaźń czy miłość. Po przeczytaniu wiersza, w zeszycie zrobiliśmy tabelkę. Po jednej stronie pisaliśmy argumenty za przyjaźnią, a po drugiej za miłością. Wyszło nam 7:2 dla  miłości.
Znalezione obrazy dla zapytania adam mickiewicz niepewność
To tylko przykład niepewności. Możemy jeszcze nie być pewni naszej przyszłości( zawodowej) ani czy ktoś jest naszym przyjacielem. Niby coś na to wskazuje, ale są też argumenty przeciw. A jeśli np. jest to przyjaźń to nie zdarzają się argumenty przeciw. Ja nie jestem pewna relacji między mną a moją 'przyjaciółką'. Niby przyjaciel jest od tego, żeby wysłuchać zwierzeń, problemów drugiej osoby, prawda? No właśnie. A jak jak JEJ coś mówię, to ona 'nie interesuje mnie to' itp. Więc czasami wątpię w tą naszą 'przyjaźń'. Są jeszcze 3 dziewczyny, ale to dla mnie koleżanki, tylko, że takie na każdą przerwę i siedzenie razem.  Więc, jak Mickiewicz, to i ja mam dylemat. Czy to przyjaźń czy coś 'słabszego'?

4 komentarze:

  1. Czasem lepiej przysiąść i się zastanowić kto jest naszym prawdziwym przyjacielem :)
    Założyłam nowego bloga o kosmetykach, możesz go zobaczyć?
    http://ana-beauty-world.blogspot.com/
    Liczę na każdą opinię i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że to nie jest Twoja przyjaciółka i powinnaś poszukać lepszego towarzystwa dla siebie :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to, że przywołujesz poważniejsze argumenty, poważniejszą literaturę przez co twój blog wyraźnie zyskuje :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam takie "przyjaciółki" i uważam jednak po swojej sytuacji,że to coś słabszego
    pozdrawiam
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu