poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Mętlik w głowie

Zacznę od tego, że pod ostatnim postem dodanym w sobotę nie pojawił się jeszcze żaden, nawet króciutki komentarz. Ogólnie aktywność spada. Wczoraj było tylko 1 wejście.Ale mniejsza z tym.
Wczoraj byłam u chrzestnych. Kiedy byłyśmy z kuzynką same( ona ma 17 lat) to gadałyśmy o szkole. Rozmawiałyśmy o ludziach z mojej szkoły, z którymi ona miała styczność. Potem przeszło na temat mojej szkoły ponadgimnazjalnej( wybór DOPIERO za rok) i powiedziałam jej, że najlepiej to humanistyka, bo matematyka itp oprócz fizyki to słabo. Mówiłam( przy rodzinie), że najbardziej to psychologia, ale mąż mojej kuzynki powiedział, że to trzeba się tym interesować, mieć 'powołanie' i 'wyczucie'. A kuzynka powiedziała, że jej kolega jej mówił, że jakby miał wybierać drugi raz to na humana by nie poszedł i, że po humanie tylko prawnicze. I jeszcze mi mówiła, żebym z moimi ocenami lepiej szła do technikum niż w liceum jechała na dopuszczających i maturę miała na 30% i żadnej szkoły wyższej.  A po technikum mam tytuł technika czegoś tam i nie muszę iść na studia. Tylko, że u Nas w regionie  jest mały wybór techników( gastronom, ekonom., handlowiec, cukiernik, technik żywienia, organizacja reklamy), a kuzynka mówiła mi o technikum żywienia zbiorowego( moja mama kończyła w tej samej szkole co ja miałabym iść, tylko Ona robiła zaocznie), a potem studia z dietetyki. Ale, moim zdaniem i nie tylko, do tego też trzeba mieć 'powołanie' i znać się na tym. Popatrzę się jeszcze na inne szkoły, ale to raczej coś a'la ogólniaki  Ja najpierw myślałam o reklamie, ale popatrzyłam na rozszerzenia i słabo. Mam nadzieję, że do przyszłego roku otworzą coś nowego.
                                  Znalezione obrazy dla zapytania mętlik w głowie

8 komentarzy:

  1. Ja jednak jestem :) Chętnie tu będę wchodzić ♥
    Zapraszam do mnie : meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie opinie można brać pod uwagę, jednak trzeba iść tam, gdzie najbardziej się NAM podoba i co jest związane z tym, co MY chcemy robić i sprawi nam przyjemność, żeby praca nie była tylko przykrym obowiązkiem :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki są trudne , nie przejmuj się , czytelnicy z czasem przyjdą sami : ) . Pozdrawiam !

    Obserwujemy ? , jeśli tak , daj znać : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że bloga prowadzę od lutego. Więc to nie są początki. Popatrz się na ilość wejść...

      Usuń
  4. ja raczej nie będę szła do technikum wolę iść do liceum :D

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście polecam technik ekonomista ze specjalizacją rachunkowość, po tym zawsze znajdziesz pracę :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba umieć matematykę, a ja mam 3

      Usuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . . Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie) Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu :) Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga) http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/ Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu