czwartek, 2 kwietnia 2015

Czy naprawdę tak fajnie jest być dorosłym?

Jeszcze tak nawiązując do wcześniejszego posta:
Wczoraj z przyjaciółką tak jakoś się zastanawiałyśmy się, tzn. myślałyśmy o tym, jak fajnie byłoby mieć osiemnaście lat.
I tak jakoś mi coś zaświtało, że niby jesteśmy druga gimnazjum, ale za trzy lata mamy osiemnastkę!
No, ale czy będzie tak fajnie? Zastanówmy się:
+ będziemy mogli w 100% decydować za siebie
- bierzemy odpowiedzialność za swoje czyny
+ będziemy mogli się wyprowadzić, zrobić prawo jazdy na dowolny model samochodu( od 16 r.ż. można, ale na auto o wadze do 500 kg)
- Za to powyżej trzeba zapłacić
+ Będziemy mogli spotykać się z kim chcemy
Nie mam więcej + ani -.Więc może cieszmy się tym, co mamy. Sami widzicie, że dorosłość ma plusy, które mają swoje minusy:)

Znalezione obrazy dla zapytania dorosłość

1 komentarz:

  1. ja mam już prawie dwadzieścia :)
    a co do twojego pytania o
    współpracę, po prostu do nich napisałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu