poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Cuda- czy się zdarzają?

Chce zrobić post o cudach, ale mam pewne wątpliwości. Jednak chęć wygrywa. No to co? Najpierw może wytłumaczę Wam o jaki rodzaj cudów mi chodzi.
Chodzi mi bardziej o uzdrowienia... . Bo jak wiecie, ludzie lubią nadużywać słowo CUD. Np. mówią o czymś lub o kimś: Patrz, jaki cud natury! Chodzi im wtedy( prawdopodobnie) o wygląd, coś/ ktoś jest taki piękny, ma rzadki rodzaj urody. Bo jak wiecie CUD- jest to coś niespotykanego, rzadkiego, niemożliwego.
                           Jak wspominałam na początku, ja zrobię post o cudach w uzdrowieniu. 

Kiedyś, wiele lat temu mój Pradziadek doświadczył cudownego uzdrowienia. Chodziło o to, że nie było dla niego szans, ale moja Prababcia( jego zona) i Babcia i ktoś jeszcze zaczęły się modlić w jego intencji.
I jednak żył jeszcze przez około 20 lat( działo się to z jakieś 40 lat temu, bo dziadek nie żyje od ponad 20 lat.)To był taki prywatny, rodzinny cud.
Ale przecież w telewizji też mówi się o cudach. Choćby uzdrowienie kobiety podczas oglądania relacji z beatyfikacji naszego Papieża- Polaka.
Więc, jak sami widzicie, cuda jednak się zdarzają, niektóre 'samoistnie', a niektórym trzeba pomóc.
A u Was w rodzinie zdarzyły się jakieś choćby małe cuda?




Zastanawiam się czy nie zrobić czegoś takiego, że Wy zadajecie pytania( każdy maksymalnie 5) a ja na nie odpowiem.
Tylko, żeby nie było tak jak ostatnio, że zainteresowała się tylko jedna osoba. Liczę na Was. <3


                                                                 

5 komentarzy:

  1. ja nie wierzę w cuda (w sensie uzdrowienia), ale to może dlatego, że jestem ateistką :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się cieszylas że tw dziadek przeżył ... Mam parę pytań na tw nast post..
    1. jak to się stało ze zaczelas Prowadzic blog.?
    2. Twoi przyjaciele wiedzą że prowadzisz ten blog.?
    3. Kto cię inspiruje (jakiś bloger,aktor ,pioselarz, lub ktoś inny)
    4..Masz ulubionego blogera.?
    5. Może założysz kanał na YT


    Obserwuję ...
    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Rzecz' działa się ok. 40 lat temu. Dziadek nie żyje już ponad 20 lat.

      Usuń
  3. W zasadzie sama nie wiem czy wieżę w cuda
    wiem że się zdarzają ale bardzo rzadko :)
    pytanie ode mnie:
    co chciałabyś robić w przyszłości?
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę w cuda i wiem, że się zdarzają ;)
    [1] Masz zwierzę ?
    [2] Masz ulubionego wykonawcę/aktora ?

    http://suzanaperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu