sobota, 7 marca 2015

Przeżycia wewnętrzne- uczucia

Znalezione obrazy dla zapytania uczucia


Pomysł na posta przyszedł mi do głowy kiedy odpisywałam zeszyt z Polskiego :)
Akurat omawiamy Opis przeżyć wewnętrznych.
W skrócie napiszę, że jest to opis swoich uczuć w danej okoliczności.
Temat był taki: Wyobraź sobie, że przed urodzinami marzyłeś o upragnionym prezencie. Właśnie rozpakowujesz paczkę... .
W skrócie:
Napisałam, że tydzień przed urodzinami rodzice zapytali mnie co chciałabym dostać na urodziny. Odpowiedziałam, że profesjonalny aparat. No i tam opisałam ich reakcję(mama chrząknęła, a tata wyszedł :)) W dniu moich urodzin poszłam do szkoły, potem sprawdziłam fejsa czy nie mam życzeń i w weekend odbyła się impreza, na której byli moi chrzestni. Tydzień później rodzice wzięli mnie do sklepu z elektroniką i kazali sobie wybrać.... Odtwarzacz muzyczny( radio, wieża stereo, magnetofon itp).
No i napisałam, że byłam rozczarowana i łzy napływały mi do oczu.
Czyli opisałam swoje uczucia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i dzisiaj chciałam z Wami porozmawiać o uczuciach właśnie.
No to zapytajmy Naszej Cioci Wiki(pedii), czym według niej są uczucia.
Uczucia – stany psychiczne wyrażające ustosunkowanie się człowieka do określonych zdarzeń, ludzi i innych elementów otaczającego świata, polegające na odzwierciedleniu stosunku człowieka do rzeczywistości.
Pewnie każdy wie co to uczucie, ale ja Wam to za obrazuję:
Jesteś w schronisku. Widzisz te wszystkie psy. Biedne, smutne, wychudzone, brudne- co czujesz?- Czujesz żal, smutek, bezradność, chce Ci się płakać. To wszystko to uczucia.
Znalezione obrazy dla zapytania uczucia
Znalezione obrazy dla zapytania uczucia

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu