sobota, 28 marca 2015

Nie za dużo tej nauki?

Dzisiaj krótko, bo w poniedziałek mamy kartkówkę z angielskiego(czasowniki nieregularne), kartkówkę z polskiego ze zdań podrzędnie złożonych i test z lektury ,,Kamienie na Szaniec".
A, że jutro jadę do Cioci, a po drodze załatwić kolonię to będzie mało czasu na naukę, w szczególności gdyż jutro przypada kolej mojego brata na komputer. A, że komputer stoi u mnie w pokoju, a mój brat podczas gier nie potrafi być cicho to nie mam gdzie się uczyć...
Oby do maja... 17.05. jest Komunia brata więc może później dostanie laptopa i będę miała święty spokój...
No to ja idę zakuwać, bo przy nowo-starej* nauczycielce z angielskiego nie można poprawiać kartkówek. W ogóle nie można. Więc wolę się pouczyć.

 Znalezione obrazy dla zapytania uczeń
* nowo-stara- uczyła nas wcześniej, ale poszła na macierzyński w 6 klasie, a potem w połowie 1 gimnazjum. W klasach 4-5 była naszą wychowawczynią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu