wtorek, 3 marca 2015

Jedynak- Czy zawsze egoista?

Może tytuł dość kontrowersyjny, no ale cóż...
Dużo ludzi uważa, że jedynacy są rozpieszczeni...
Skąd się to bierze?
Zapewne z obserwacji...
Oczywiście post nie mam za zadania obrażać jedynaków, ale dać im do myślenia, choćby w małym stopniu.
Z moich obserwacji wynika, że rodzice jedynaków robią wszystko, żeby ich dzieci były NAJ.
Niestety bardzo często rodzice przez to wychowują egoistów.
Takich co niby są mili, ale denerwują, chcą się pokazać, zbędnie zwracają na siebie uwagę.
Dużo osób traci cierpliwość.
A Wy?
Jak myślicie?
Można wychować jedynaka- nie egoistę?

5 komentarzy:

  1. Moja kuzynka, która do niedawna była jedynaczką, uważała siebie lepszą od wszystkich. Teraz to się zmieniło.
    Pozdrawiam, Minoshi.

    http://minoshi-suzume.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak niektórzy się nie zmieniają

      Usuń
  2. Według mnie nie wszyscy jedynacy tacy są. Mi się wydaje, że także ci co mają rodzeństwo są egoistyczni i myślą tylko o sobie zamiast też pomyśleć o innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam przyjaciółkę -jedynaczkę, i nie uważa siebie za lepszą. Traktuje mnie jak równą sobie ;)
    Nie ma tego egoizmu...
    ~Zuza
    www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam osoby w klasie, które od niedawna mają rodzeństwo, a zachowują sie tak jak wcześniej- egoistycznie i przeszkadzają na lekcji(egoizm!)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu