czwartek, 5 marca 2015

Jak schudnąć i sobie nie zaszkodzić

Wiem, wiem- zawalam bloga- tu recenzje, tam zwykły post i znów recenzja. No, ale jestem chora i jakoś takoś mi się nudzi...
_________________________________________________________________________________
Ale do rzeczy:
_________________________________________________________________________________
Natknęłam się na bloga, w którym pewna dziewczyn opisuje swoje odchudzanie.
Dobrze, że chce o siebie zadbać, ale nie w taki sposób jaki ona opisuje; czyli: tabletki przeczyszczające, nic nie pisała o ćwiczeniach, dieta 1000 kcal..
Ja jestem przerażona!
_________________________________________________________________________________
Swego czasu też się odchudzałam, ale ja ćwiczyłam!
W tydzień zgubiłam 5 cm w pasie, brzuch mam płaściejszy, ale jak zacznę ćwiczyć to efekty powinny być po  dwóch- trzech tygodniach.

Znalezione obrazy dla zapytania nie powinno sie ważyć tylko mierzyć


To zdjęcie jest doskonałym dowodem, że dwie osoby ważące tyle samo różnią się od siebie..
Dlaczego?
Ponieważ ta ,,opalona" ćwiczy!
Nie powinno się ważyć tylko mierzyć!
Jeśli ćwiczy nasza tkanka tłuszczowa zmienia się w mięśniową i nie gubimy jakieś kosmicznej liczby kilogramów, ale jesteśmy szczuplejsze!
Dobrze się też sprawdza jedzenie normalnego jedzenia, ale w MNIEJSZEJ ILOŚCI!
Naprawdę, daje efekty!


                         Jak schudnąć i sobie nie zaszkodzić?
1. Jedz mniej
2. Ćwicz, biegaj, uprawiaj sporty
3. Jedz warzywa i owoce!
4. Pij dużo wody

Nie powinno się ważyć!
Powinno się MIERZYĆ!

7 komentarzy:

  1. obserwuję :)
    świetna notka !
    sukienkę kupiłam w swoim
    miastowym małym sklepie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny są rożne trzeba by
      przeliczyć dolar na polski ;)
      ogólnie polecam poszukać sukienki po
      internecie, często takich cudów
      nie można dostać w sklepie ;)
      pozdrawiam cieplutko myszko ;*

      Usuń
  2. Również uważam, że lepiej odchudzać si ę z głową :) Świetny post!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle się słyszy teraz o tym odchudzaniu, zgadzam się z Tobą! Warto się odchudzać z głową :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Masz racje w 100%
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu