poniedziałek, 2 marca 2015

I have a dream

Tak sobie postanowiłam, że nie będę dodawała tak dużo postów, które dają do myślenia.
Od czasu do czasu będą się one pojawiały, ale też będę pisać o ty co u mnie, będę dodawać zdjęcia, porady itp.
Co myślicie?

A tak o tym, o czym miał być post.
Na urodziny( 15 kwietnia) dostałam kasę. 100 zł od Prababci, ale zawsze coś:)
Moja mama chcę, żebym kupiła sobie Wieżę Stereo na płyty. No i brakuje mi do niej 100-200zł więc po urodzinach mogłabym ją kupić. Ale jest jedno ALE.
Jednak mi się marzy APARAT! Tzw. Lustrzanka. Robi piękne zdjęcia, jakościowo na wysokim poziomie, co w porównaniu z ,,cyfrówką"... No PRZEPAŚĆ! Ale, że takie aparaty są po ponad 1000zł to... Dłuugo mi to zajmie....
Ale Mama mówi, żebym teraz kupiła tą Wieżę Stereo, a aparat kupi się jak pójdę do liceum( profil humanistyczno- fotograficzny).
Na razie spróbuję pokombinować z cyfrówką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu