poniedziałek, 9 marca 2015

Hard life school

Znalezione obrazy dla zapytania szkołaZnalezione obrazy dla zapytania szkoła
Będę Wam pisać punkty, ,każdy punkt to jedna lekcja.
1. Język polski: upiekło mi się. Miało być zadanie na dwie kartki( zeszyt A5) albo na jedną całą(zeszyt A4). No i ja miałam nie całą jedną kartkę i nauczycielka kazała mi to poprawić:) Reszcie co nie miała wymagającej objętości powiedziała, że mają zostawić to tak jak jest i ona to oceni.
2. Matematyka- hm... było jak zwykle zabawnie
3. Geografia- ciągle mówiliśmy o Azji
4. Wychowanie Fizyczne- mimo choroby musiałam ćwiczyć- brak zwolnienia.
Nasz wychowawca(też wuefista, ale uczy chłopaków z naszej klasy, dziewczyny mają innego wuefistę) zawołał mnie i koleżankę do pomieszczenia dla wuefistów i ja myśląc, że chodzi mu o naszą nie obecność zaczęłam się tłumaczyć, że ja cały tydzień byłam w domu i mama to może potwierdzić:)... A Pan wyciągnął czekolady i złożył nam życzenia z okazji Dnia Kobiet, bo chłopcy rozdawali je i kwiaty w czwartek na wychowawczej jak nas nie było i my dostałyśmy dzisiaj. Kwiatków na początku nie dostałyśmy, bo zwiędły, ale potem poszłam do Pana, że jednak niech je da, ale moja druga koleżanka nam je zniszczyła :(
5. Historia- zamiast historii zajęcia z Panią ze świetlicy :)
6. Plastyka- kończyliśmy pracę na konkurs i rysowaliśmy co robimy w wolnym czasie
7. Angielski- pisaliśmy kartkówkę z czasowników nieregularnych. Mieliśmy to pisać w zeszłym tygodniu jak  mnie nie było, ale nie pisali( nikt mnie nie poinformował) a ja uczyłam się 3 grupy(podzielone na 20 czasowników) zamiast drugiej. Ale dostałam 4. Z pierwszej grupy też 4.
P.S.
na każdej lekcji ciągle te same osoby przeszkadzały. Ciągle był hałas- co przekłada się na oceny- nie da się skupić


1 komentarz:

  1. moim zdaniem polski - uczy szablonowego myślenia i wstrzelania się w klucz odpowiedzi, cyzli zabija kreatywne myślenie,
    matma - milion zadań które tak bardzo "przydają się" w życiu, że aż to przemilczę...;p
    gera - milion pierdół w stylu jak wygląda jakaś skała itp a potem brakuje czasu na mapy itp.
    wf - w sumie był ok
    historia - w podstawówce cała historia od początków istnienia, gim wersja rozbudowana tego co było liceum znó to samo...
    angol - u mnie to było tylko gramatyka, gramatyka, gramatyka i zero gadania:/

    Pozdrawiam ☆ BlondBlog

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu