środa, 4 marca 2015

Czy Pan Idealny istnieje?

Podobny post widziałam na innym blogu. Trochę inny tytuł, a po za tym ja spróbuję Was przekonać, że Pan Idealny istnieje!
Zacznijmy od tego, że każdy ma swój ideał. Dla jednego ideałem będzie osoba, która dzieli z nim pasje, zainteresowania, ma poczucie humoru i rozumie swojego partnera.
Dla drugiego będzie to wysoki blondyn o niebieskich oczach, na dodatek romantyk, który zmienia się dla ukochanej osoby.
Mój ideał to, no właśnie... Brunet z grzywką na bok, oczy niech ma koloru jakiego chce( :)), żeby był romantykiem, umiał matmę, chemię i w ogóle:) Żeby mnie nauczył :)  Musi być miły, punktualny, z poczuciem humory i trochę zazdrosny:) Ale tak 0,000001% :) Typ eleganta. Podobny do Andrzeja Młynarczyka:) No i żeby lubił Disco Polo( jeśli nie- to niech akceptuje, to że słucham Disco).
A jaki jest Wasz Pan Idealny?

2 komentarze:

  1. Naprawdę fajny blog, aż się dziwie że wcześniej na niego nie wpadłam, zainspirowałaś mnie, może zrobię taki post na swoim blogu. No cóż będę tu zaglądać i zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadałaś. Ale blog miał inną nazwę? Pomogłabyś mi w designu?

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu