poniedziałek, 23 lutego 2015

Rozczarowanie- nie jeden element naszego życia

Dzisiaj coś o uczuciach połączone z notką co u mnie.
Moja przyjaciółka zaraz po wejściu do szkoły i przebraniu się w szatni oznajmiła nam, że w przyszłym roku( mając 16 lat) będzie robić prawo jazdy. Będzie je zdawała w Czechach( zostanie tam zameldowana) i Babcia kupi jej auto. Zrobiło mi się przykro, ale postanowiłam, że pogadam z rodzicami.
Po przyjściu do domu powiedziałam o wszystkim Babci. Powiedziała mi, że nawet osoby zdolne mają problem zdać egzaminy. Jeśli zdają teorię za pierwszym to nie znaczy, że praktyka też im pójdzie dobrze.
A moja przyjaciółka nie jest zdolna:) Więc może jej nie wyjść. Ale  pytała się takiej jednej, też nie zdolnej, i Ona mówiła, że jeszcze nie wie :)

Komentarzy brak w ostatnich 3 postach :)

3 komentarze:

  1. faktycznie, prawko ciężko jest zdac, bynajmniej w polsce.
    wpadnij w wolnej chwili; daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłaś ten tytuł na blogu( chodzi o nagłówek: nazwa+ by..."

      Usuń
  2. Czy ja wiem, czy zdanie prawa jazdy w wieku 16 lat jest takie fajne?

    http://iko-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu