sobota, 21 lutego 2015

Nocny, niebezpieczny gość

Dzisiaj o czymś może nieprzyjemnym.
Otóż dzisiaj koło 5:30 rano moja Babcia usłyszała dzwonek do drzwi. Wyjrzała przez okno czy nikt nie wychodzi z naszej furtki. Po kilku minutach zadzwoniła moja Prababcia, że ktoś stukał do niej na okno i powiedział,, Nie wychodź".
Podejrzane, prawda?
Bardzo się boję o moją Prababcię.
Dzisiaj byłam u niej, żeby jej posprzątać( ale Ona zrobiła to już wczoraj) i nic mi nie mówiła.
,,Sprawa" wyszła dopiero przed chwilą, gdy mój Dziadek rozmawiał ze swoim Kuzynem.

4 komentarze:

  1. Nie lubię takich sytuacji :( Trochę to podejrzane
    http://patrycjaannawioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Podejrzane i nie bezpieczne. Mam nadzieję, że będziesz wpadała na Bloga.

      Usuń
  2. Naprawdę podejrzane, trochę chociaż nie, bardzo straszne i takie jakby tajemniczy oczywiście w tym złym znaczeniu. Mam nadzieję że się nic nie stanie, będę wpadać i zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu