sobota, 28 lutego 2015

Choćby nie wiadomo ile razy się przeprosiło, rany nigdy się nie zagoją...

... Trochę długi tytuł, ale jest to fragment pewnego dialogu.

Macie tu kilka cytatów:
Znalezione obrazy dla zapytania zranienie cytatyZnalezione obrazy dla zapytania zranienie cytatyZnalezione obrazy dla zapytania zranienie cytatyZnalezione obrazy dla zapytania zranienie cytaty

Dosyć tych obrazków. Teraz coś o zranieniu:
Można zranić na wiele sposobów: czynami lub słowami. Nie wiadomo co bardziej boli.

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba wygląd i to, że wspominasz o ważnych rzeczach. Również plusem jest to, że nie rozpisujesz się tylko mówisz krótko o co Ci chodzi :)
    Zapraszam do mnie---> http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Podoba mi się to, że twoje posty nie są byle o czym. Mają sens i przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, podoba mi się wygląd bloga, sama robiłaś?
    + obserwuje

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie powinnaś zmienić desing i dodawać zdjęcia :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję zdjęcia... A na co dokładnie zmienić design? Jakie propozycje?

      Usuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu